Fieber bei 3-jährigem

linalina

18

bearbeitet 2. 02. 2020, 13:37 in Gesundheit und Medizin
Hallo Ladys

Min sohn isch 3 1/2 und er fieberez momentan twüsched 38.5-39.2 aner er het so üsserlich nüt, sprich kei laufendi nase kei hueste.

Meiniter er chönti am zahne sie?
Oder viellicht anderi sache?

Kommentare

• 3 1/2 mönet oder johr?
  • Also ich bi erst mit mim 1chind schwanher, aber ich denke es isch zahne, backezähnli sind grösser und wen die wachse den tuets echt weh und de chline reagiert druf. Und wachstum vom chind also wen er am wachse isch chnoche schmerze das isch eventuell au en grund. Erinnere dich mal wis bi dir gsi isch eventuel bide wiesheitszähn, also ich han echt schmerze kah wo die chonsind, und fieber köhrt leider au dezue😔😔, und im schlimmste fall zur sicherheit immer arzt froge
  • Ah sorry, stoht jo im titel 🙈 hät er denn nonig alli zäh mit drüehalb?
    Chlini chind hend oft fieber und teils ohni ersichtliche grund. De körper bekämpft irgendwas und da isch au guet so. Drum wenns ihm süs sowit guet goht, gnueg trinkt, würdi mir do ned gross gedanke mache
  • Ah sorry, stoht jo im titel 🙈 hät er denn nonig alli zäh mit drüehalb?
    Chlini chind hend oft fieber und teils ohni ersichtliche grund. De körper bekämpft irgendwas und da isch au guet so. Drum wenns ihm süs sowit guet goht, gnueg trinkt, würdi mir do ned gross gedanke mache
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum