hallo zusammen
wir sind erst ganz frisch am probieren. Mein zyklus war die letzten drei mal immer 31tage lang. nun hatte ich 8 Tage nach errechnetem Eisprung 2 Tage leichte Blutungen. Das hatte ich noch nie. Meine Menstruation ist seit jeher immer mindestens 5 tage. Am 6.2. sollte der neue Zyklus mit anbruch der Menstruation starten.
Nun habe ich jedoch seit der2 tägigen leichten blutung immer mal wider eine minime bräunliche schmierblutung. Kennt das jemand? Soll ich morgen bereits einen am tag 31 einen ss-frühtest machen?
Kommentare
0
Drucke de duume, dass es klappet hät 🍀
531
166
3
166
Ich han d pille voremene Jahr abgsetzt und sit dem nie so azeiche gha. ersch jetz sit mer s am probiere sind. vorher isch nin Zyklus eigentli sehr regelmässig gsi. aber demfall gibi d hoffnig nani uf und hoff dases bereits funktioniert hed. obwohl mer eigebtli null stress hend und ersch grad afo probiere hend bini dennoch total hibbelig🙃.. han s mer na chöne verkneiffe en sst z mache. filich murn oder übermurn..😆
3
166
übrigens gratulieri diir zur schwangerschaft.isch ja glaub au na ganz früsch bi dir oder?
3
166
ab welem tag isch de test bi dir positiv gsi? und was fürem test hesch benutzt?
3
166
3
166
vani87 du missisch d temperstur oder? was für es app hewch du dezue? probieri glsub jetz bim negste zyklus au mal us:p dir drucki nsrprli wiiter d dume dass es bi dir klapped hed😘 meld di am wuchenend doch au namal wenn neh weisch
0
166
0