So ich ha mich mal dur das App âkĂ€mpftâ und muss sĂ€ge es isch gar nöd so schlecht oder unĂŒbersichtlich wie viel schriebet đ Ich bin frĂŒhner bi Swisamom gsi denn bi LocalFamily und wĂ€hrend de SS hani das BabyForum na abeglade, bin aber lieber bi LF gsi will mir det de Chatverlauf passt hĂ€t und ich nöd i de Themene ha mĂŒsse go Sache sueche aber wiederum isch halt immer wieder sâgliche gfraget worde und meistens hĂ€t mer halt dâFrag gar nĂŒm gfunde kah wenn eim dem selber Mals gliche interessiert hĂ€t đ. Ich find Struktur nach Themene nöd schlecht, vermiss aber dâIhstiegersiete mit allne BietrĂ€g scho au wo mer eifach mal âGuete MorgeâhĂ€t chönne wĂŒnsche. Evtl wĂ€r das öpis wo mer na chönnt ihbaue @Admin đ
hey ich schliich mich da au mal ine... bin mit minere erste schwangerschaft bi swissmom gsi - stimmt es, dass das forum gschlosse wird? (und was isch eilech local?)
@Celeste swissmom gits scho lang nĂŒme u local family hets denn ĂŒberno u imne neue desing witer gmacht. Aber die app gits gloub sit öpe letscht herbst o nĂŒme, drum simer itz im babyforum CHđ
@Primeli hĂ€ aber ich chan mich immerno ilogge und kommentiere bi swissmom? đ€ han grad letschti mĂŒse mis passwort zruggsetze und han no gmailt mit dene đ
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner NĂ€he austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
271
3
5
34
409
Falls ich jemandem den Nutzernamen Àndern soll (auf den Namen von LF), gebt mir bescheid. Das kann ich gerne machen, wenn er noch frei ist.
Liebe GrĂŒĂe
Admin
34
781
531
Snake gspilt đđđđ
781
4
Grins- bi mir grad Ă€hnlich đ„°
114
86
36
1
36
36
Die sind vo Wish. I find sie suscht nienets so Àhlich.
781
1
80
142
409
141
142
142
169
142
bin ebe 2009 sehr aktiv gsi deet, bi mim erste chind; deet hÀmmer nonig mal smartphones gha lol