@arijeta Schön, ganz früsch Mami wurde 😊 Isch es denn dis erste? Min chline isch 5 Monet alt.
Ich freu mi jetzt scho uf de Sommer, sind ganz viel i de Seebadi in Nottwil, vor allem jetzt no met ehm chline 😊
Hallo, ich habe mich gerade frisch angemeldet im Forum.
Wir sind vor 9 Monaten in den Kanton Luzern gezogen und ich fände es schön, ein paar Mamis mit kleinen Kindern kennen zu lernen. Unser Bub ist jetzt 8 Monate als und die grosse Schwester knapp 5.5 Jahre.
Hallo, ich bin von nähe Sursee, würde mich freuen vielleicht ein paar Mamis kennenzulernen und wenn es passt vielleicht mal öfter zum austauschen oder treffen. meine Tochter ist 1 Jahr und 5 Monate alt und ich bin derzeit wieder schwanger in der 12. Woche. 🙊 Freue mich von euch zu hören
Hallo Liebi Frauen, ich eröffne en Whatsapp Gruppe. Schicked mir doch bitte euri Nummern per Nachricht damit ich, jedi wo möcht dinne si, chan ine tue 😊
Jo das wörd mi au intressiere. I bi 32 und vo Pfaffnau und ha en 7Mt. Sohn.
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
1
16
Hallo @vico
Ich '25 und mine chli '5Monet, sind VO Willisau. VO wo sind denn Ihr so? 😊🌼
1
7
0
Bin vo nöchi Hofdere, bi 28i und geburtstermin esch in August2020❤
16
Ich freu mi jetzt scho uf de Sommer, sind ganz viel i de Seebadi in Nottwil, vor allem jetzt no met ehm chline 😊
16
Mega schön, isch es dis erste? Was wird es denn? Gniess no dini Schwangerschaft 😊🌼
7
0
Wir sind vor 9 Monaten in den Kanton Luzern gezogen und ich fände es schön, ein paar Mamis mit kleinen Kindern kennen zu lernen. Unser Bub ist jetzt 8 Monate als und die grosse Schwester knapp 5.5 Jahre.
16
0
1
0
0
102
Wörd schösch e wa-groppe erstöue wenn ehr mer öichi nommere wörded schecke
1
Ja chani mache😊
0
16
16