Einleitung nach Kaiserschnitt

Hed öper erfahrig mit iileite noch Kaiserschnitt? Wenn hed mir afo iileite ond mit was?

Kommentare

• Hey sunny83.
    Ich ha kei erfahrige. Han aber am Januar en sek. KS kä. Ha mi den bi de ärzt informiert, obi bim negschte chind normal cha gebäre (isch nach wie vor en wunsch vo mier). Si hei mier gseit, sie hei nacher fasch kei optione meh zum ileite. Es bstaht anschinend nur no toption mit dem ballonkatheter (medikamentös tue si anschinend nimme). Und sie fange tendentiell früecher a (nach ET), da zbaby nu nit zu „gross“ isch (weiss zwar nit ob es baby in 1-10 täg sooooo chat wachse 🧐). Das sie die infos wo ich bercho han. Vili hilfts der eppis.
  • Danke @Miette för die info👍🏻
  • I ha 1.kind kaiserschnitt ka. 2.kind normal geboren. I ha 2.kind 11 tag übertreit am 12.tag hetets mitem ballon über nacht i gleitet heti das den nöd funktioniert am 13.übertragigstag kaiserschnitt.
    Aber i ha 1 prosecco trunke am 10.tag u de ischsi am 12.tag normal uf dwelt cho. Mini schwöster het gseit das deg wehe mache en prosecco. Natürlich nur wen e scho übertreisch. Bisch den scho am überträgt?
    Aber es chunt au mega uf de spital druf ah und allgemein wies am baby gat obs gnueg fruchtwasser no het obs nöd alzu gross isch etc. I ha eifach abem übertäg Datum all 3 tag ca in spital müse go zeige. I ha im Spital bülach gebore.
  • @Any nei hät am Samstag et. Ah voll cool das es no vo ellei cho esch bi dir...ha am fritig no fa termin mol luege was sie de meint wie mer witer fahrid...be chli ungeduldig wels 1.kind 1 woche glinere cho esch....ha ou scho göhrt das schweps wehen set uslöse🤷🏻‍♀️
  • mis erste kind isch noch ileite per unplante Kaiserschnitt uf d welt cho und mir hed mer au gseid das mer sehrwarschindli nüm wür ileite bim zweite.... han den s zweite spontan chöne gebäre, d wehe hend 1 tag vor ET a gfange und 00.10uhr am ET isch di chli uf d welt cho....
  • Ich han zwar kei KS gha. Han bi de 2te müesse ileite. Aber es isch scho so dasmer den mit gwüsse medikament nüm chan ileite nach ks. Wenn du aber de wunsch hesch, z'spontan gebäre chamer au no zuewarte solangs dir und em chind guet gaht. Es chunt extrem ufs spital a wenmer muess ileite. Gitt immer no optione. Z.B mit akupunktur, Eipollösig, ballonkatheter, wehetee/weheöl iriibe. Ananas esse, scharfs esse.Das mitem proseco hani au schö ghört, das hets ja au im wehecocktail dinne😉
    Lueg was für dich stimmt und besprich mit de FA was für optione das hesch. Hoff es gaht bald los bi dir. Chan dini ungeduld absolut verstah. De erst isch au früehner cho und de 2ti hät mi 10täg lang nach et uf sich warte la
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum