Hey Ladies
Hend ihr en Geburtsvorbereitigskurs gemacht, wenn ja wo und wenn?🙂Will ich ha mich jezz im KSBL Liestal ahgmäldet, de ish aber sho Next wuche, denn binni erst SSW 22, fast 23 aber ish de einzig wo no gsi ish, de Next wär erst um und nach mim Geburtstermin🤷🏻♀️😃
Sish mega frieh aber sish mir als erst gebärendi sho mega wichtig eine zmache.
Wie Hend ihr das gmacht oder wie machet ihr das? &‘ ich will Ebbe aau dött im Spital gebäre, wägg dem hani denkt am beste dött😊
Kommentare
339
Aber eine mache würdi scho, es wärdä viel Froge beantwortet und je nach Kurs häsch würkli ä tolli Zit. Ich ha aber eine gmacht wo Fr Obig bis und mit Sunntig isch gange, hani sinnvoller gfunde als 1x än Obig pro Wuche.
4
87
Ech han damals mit de Hebamme wo mech den au im Wuchebett betreut gha het, en Geburtsvorbereitigs-Kurs gmacht gha.
531
1
I has ou ned vermisst🤷🏼♀️ aber bi ou eher de mönsch das woni wott wüsse informierimi u das was ni mues si bruchi ned🙈 jedi geburt isch soo angers u eh angers wie vorgsteut drum näh wues chunt u so verstiftme sich ou uf nüt
488
Wichtig isch nur immr guet schnuufä und so lang wir chasch ide wehe in bewegig blibä den chunt das guet 😂👌
790
87
4
531
339
4
339
250
4