Trennung und alleiniges Sorgerecht

Liebi Fraue
So ich will mich gern trenne aber ich will uf jedefall s alleinige Sorgerecht und dass mini Tochter nöd über Nacht bi ihrem vater muss bliebe. Und muss sie denn zu ihm so wies grichtlich greglet isch au wenn sie zb überhaubt garnöd will?
Wo sölli afange, e wohnig zfinde wird wohl nöd so eifach im moment aber chan nüm mit dem mensch zeme wohne, mini eltere hend aber au kei platz für euis😣 wo sölli afange😱

Kommentare

• Ich würd mi mal erkundige wie das isch .. uf jedefall unterhalt beantrge 👍 das staht dir zue ... ich weiss ja ned was din EX gmacht hät aber du chasch de sicher au luege das Er Sie nur gseh chan in begleitig oder je nach Fall gar ned ...

https://www.sav-fsa.ch/de/rechtsauskunft/rechtsauskunftsstellen.html

Da chasch luege wod dich chasch gratis berate la..

Ich wünsch dir viel viel chraft 😘 ih dere schwirig ziit

• So eifach isch das nöd, fascht egal wad er gmacht het...sit äm neue Gsetz 2017 het er genau so Rechte und es alleinige Sorgerecht bechunsch praktisch nöd über. Chasch mir gärn privat schribe, denn chömmer üs chli ustuusche. Ich bi au allei und ha es alleinige Sorgerecht und entscheide alles aber nur wil er demit iverstande isch, suscht wär das nöd machbar so. Dä Vater het Arecht uf gwüssi Tage und Zite im Monet wo er sis Kind allei dörf gseh ussert Kesb findet es seig würkli Chindsgfährdog umä aber sogar sött mues ebe erst öbis passiert si het mir Kesb damals gseit und au än verurteilte Sexualstraftäter dörf sis Kind allei gseh hends mir gseit 🤷‍♀️ es Isch würkli nöd so eifach än Vater fernzhalte geschweige denn äs Sorgerecht überzcho.
  • @Jessi❤;️A-S❤️ wegem Wohne, chani dir au helfe je nach dem wo wohnsch...do weissi paar Adresse ect. Und wegem Kind also ob sie wot oder nöd, dMeinig vom Kind wird erst ab glaub 7ni berücksichtigt, leider.
  • Ich würde mich auch mal erkundigen und mich beraten lassen, dafür gibt es ja viele verschiedene Seiten. Habe aber auch gehört, dass das mit dem Sorgerecht wohl nicht so einfach ist. Unterhalt würde ich auch mal ansuchen.
  • Ich kenne jemanden der dich in solchen Fällen begleiten kann. Schreib mir eine PN wenn du möchtest🦋
  • Hallo Jessi wie geits dir mittlerwilä? Hesch dini Gedanke chöne ordne und en hesch Lösig bzgl. dr Trennig gfundä? Es isch am afang alles angere als eifach, aber du wirdsch gseh es tuet guet wenn meh sini ganz Energie für d‘Ching cha bruuche statt Beziehigsproblem mit em Partner muess wälze...
    Bzgl. em alleinige Sorgerecht es isch möglich das z‘becho! Jede Fall wird vom Gricht individuell beurteilt. Loh di nid z’fescht vo „negativ“ Erläbnis verunsicherä. Wünsche dir vüu Kraft und vergiss nid, Fraue sind stark💪🏼🤩
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum