Hallo Fraue 👋 ,
Bi in de 6 ssw (5+1) und ha fast täglich aber immer am obe spot so uf die 11-12 unterleib schmerze wo ca. 15min goht und den sind sie weg. Het das au öper? Oder ka? ha viel im internet glese dases normal isch aber ich wird zur sicherheit am Zistig trotzdem no es minere FÄ verzelle und froge.
Kommentare
226
Aber es het sich so ahgfühlt als würdet mini täg jetzt denn cho. 😁 Han am afang au angst kah bis mini FA mich beruhigt het
226
166
6
6
226
226
4
6
@Thea Danke 🙏🏼 freu mi sehr!! Und bi au mega ufgreggt! 😍🥰
531
6
Ich han euch jo verzellt das ich regelmässig die unterleib schmerze ka han (was jetzt nüm regelmässig isch sonder nur no jede 2te / 3te tag). Mini FÄ het au gseit isch normal und isch alles ok.
Jetzt mini frog! 😂: ab welleri SSW gönd sie weg? Oder besser gseit wie lang muess ich mir die schmerze mit schleppe? (Ich han ebe immer an starki Menstruations schmerze glitte und hass de schmerz so!! jetzt han ich wieder so schmerze eifach vo de schwangerschaft 😅🤦🏻♀️ und zum glück nit so stark wie frühner
531
226
6
226
Derfsch magnesium und Natalben plus eifach nld glichzitig ine will suscht de ise vom natalben nöd richtig ufgnoh wird wegem magnesium.
226
6
Ok danke 🙏🏼 wird ich nögst wuche minere FÄ froge ..
Bi am samstig in Ssw 8 inne cho und ha sit gestert extrem Übelkeit 🤢 ha fast nüm chönne esse will mir scho nur bim esse ahluege schlecht worde isch. Was händ ihr fraue während so täg gesse? Ich ha au gar kei hunger .. @Yul @Thea @Miette @linskyy
166
Bin so droh weni am Donstig eeendli min erste Termin bide FÄ han.
@mrsxrizzo ich han irgendwie nie was zmorge gesse vorher und merk jetz dasi am Morge doch was bruch weli susch wür zemeklappe. Mach mer jetz oft früschi Fruchtsäft us Orange/Kiwi/Banane usw. Denn mueni dennoch nüt esse und han viel Vitamin und Nährstoff wo Energie gehnd. Susch chani leider ned wiiterhelfe in Sache Übelkeit🙈
6
Mir sind demfall glich witt bi hüt (7+2) isch ebe die 8Ssw. 😅🤢
166
Ja voll, mer sind fasch glich wiit. Han aber s gfühl dasi na es paar Täg zrugggstuft wird nachem erste Termin. Luut de Temperaturagabe hed sich min ES es paar Täg nach hindere verschobe gha. Am Do weissi denn meh🙃 ich hoff du bechunsch na paar gueti Tipps geg d Übelkeit (han mal ghört anere Zitroneschiibe schmöcke hilft)
531
Mini FA het mier gseit, dass bi einige Fraue zproblem si, dass si fasch echli zwenig regelmässig esse & darum halt der blutdruck nu meh sinkt & dass den übelkeit uslöst. Si het mer empfohle eifach alli 2-3h zesse, so dass der mage immer chli am schaffe isch (natürli gsund).
488
6
@Miette Ou oje 🤢 also ich trink viel egal ob Wasser / Caprisonne oder Zitronewasser, cha also nit dehydriere zum glück 🙏🏼 aber esse isch schwer und ich ha mir jetxt vorgno wenig aber immer wieder esse also so 5/6 mol am tag aber kleini portione. Anschienend sött Lakritze helfe und Ingwer tee hol ich nacher grad beides ind Apotheke 😅
166
Gseht mer bi diir scho es Büchli? Han mal ghört dases bide erste Schwangerschaft oft spöter z gseh isch als binere druffolgende Schwangerschaft.
6
4
6
226
6
Ahjä? Hör das no mega oft z letzt grad vo minere kollegin wo s Kind in Februar uf d welt brocht het. S erste was sie gseit het isch gsi "vermisses schwanger zsii" 😅😍 wieso denn? Wer weiss vilt wird ich das au mol sage 😍🥰🙏🏼
4
s Einzig woni vermisst han, sind d Bewegige vom Baby im Buch. Das hani ez wieder 😃
6
0
6
226
226
531
6
Wie isches so mitm Partnerschaft-Stress , Stritt? Ich han in letzter zit oft stritt mit mim Partner er blibt zwar immer ruhig aber ich gang grad uf 200 😣 cha das ganze s Kind im buch schade? Mach mir grad mega sorge? Ich wird den au grad immer so warm und mir wirds schlecht vor ufregig ..
6
0
6
531
Went aber durchgehend zimli gstresst bisch, würdis mit der FA aluege.
226
Ich bi au schnell vo 0 uf 100. Zum mich abrege gahni is zimmer und ließe en buech über Schwangerschaft oder wasi grad luscht han .. iss chli Früchte... Einfach ablenken und wusaaa mache 😁 redsch mitem Baby streichlisch din babybauch... Und bevor es wieder stritt git redsch mit dim Partner drüber dass dir Sorge machsch..
Haha aber ich verstahn dich guet.. 😁
6
4
488
Bin aber eh zicke hoch 100% und chan ned uf sMuhl hocke aber ide Schwangerschaft bini en Engel gsi 🙈
166
Han momentan meh so
Gfühlsuusbrüch dasi vo eim uf de ander Moment chönt loshüüle und denn plötzli wider total happy bin. kei ahnig😆
@mrsxrizzo wie isch din Termin gsi? Druck fest Dume dass alles Bestens isch unds dem chliine Knirps guet gaht:)
6
@linskyy Danke fürs froge 😊 hanen aber nonig ka erst am 15:45. Freu mi au sehr druff!! 😍 freu mi vorallem uf e neus Ultraschall foti.
6
226
226