In welleri SSW händ ihr erfahre wases isch / wird? 💗💙 ich bi sooo ungeduldig und wilsch unbedingt so schnell wie möglich wüsse damit ich au sache cha afoh kaufe oder s zimmer striche etc. 😍
Mir isch ah gseit worde das me Junge 💙 (anschinend) schneller gseht als Meitli 💗 stimmt das ?
Ich has i de ssw 21 erfahre 😁 au en bueb has aber scho vorher zu 99% gwüsst.. Ha immer träumt wie ich en Bueb tuen wickle, oder wie ich buebe sache becho han😂 und Chinesische Empfängnis Kalender het mer au gseit seg en bueb 😁
Haha. Bi mier zu 100% sicher gsi, dasses es meitli git & lüt dem chinesisch empfängniskalender hättis es meitli selle wärde. Denn bim US der schock! Bueb. Also nit dasi kei bueb han welle, bin eifach so schockiert gsi, dass mis gfühl mich so gitüscht het 😂🙈.
@Thea Jöö so toll! Uns isches egal Hauptsach gsund aber wenn mir chönnte wähle den scho es meitli💗 will mir beidi in de familiene nur buebe hend 😅😅 also wär sie s'erste meitli 😍
@Miette Hahah 😂 das glaubi dir. Also mir sage scho jetzt alli "es wird es meitli" will ich en unreini Hut becho han (han nie hutprobleme ka , nie pickels , akne oder so) mir schlecht isch und ich no kei einzigs kg zuegno ha .
Aber ebe sind alles Mythen denk ich mol 😅 aber ich glaub wär glich schockiert wie du wenns am schluss doch e bueb isch 🙈
Ah ja, hani gmacht. @mrsxrizzo uhh, dass muess nu laang nix heisse 😜. Han bis zur 20 ssw. Nix zue gnu ka & den peng, fasch jedi wucha 1 kg meh 😂. Guet übel isch mier wirkli nie gsi. Aber han usgseh wie en teenager ine erste paar wuche (uf zmal hani die schönsti hut gha) obwohl au nie so pickel gha han. Stell di eifach druf ih, dass vili doch e bueb chönnti gä. Bin soo trurig gsi 🙈. jetzt chönnti mer gar nit vorstelle, je es meitli zbecho 🥰.
Mir händ üs bim erste Kind überrasche lah und jetzt macheds mir genauso. Min Maa hät mir denn bi de Geburt chöne säge dass en Bueb isch🥰 Mis Buuchgfühl hät gstumme bim erste, mal luege ob’s denn bim zweite au stimmt...
Luut mine Azeiche sötts bi mir eher en Bueb geh. mir isch ja würkli praktisch nie schlecht und mini Huut isch siit de Schwangerschaft na besser wurde (obwohl i vorher scho nie gross Problem gha han) Eus isches aber total egal wases gid. Darum wemmers gar ned wüsse und eus überrasche lah. Und jetz zersch mal hoffe dass s erste Timester schnell und ohni Problem dure gaht🙈
Mer sött sich glaub würkli ned z fesch druf verlah. Isch glaub au vo Frau zu Frau verschiede. En gueti Fründin hed gar kei Übelkeit gha und dennoch es Meilti becho..
Mini eltere hends bi mir ebe au nit welle wüsse und sie sage immer das meh den nomeh freud het & s überraschig grösser isch, aber ich bi für das zu zu zu neugierig ich würds nit ushalte 😅.
E frog fraue, kenne dir die Boy or Girl fest? Hett öper vo euch scho mol eini gmacht? Oder isch scho mol bi einere gsi? 🤔
Also ich ha ide 28ssw eh Babyshower party gmacht... und dert hani de mitbecho das mir eh Prinzessin bechömed 💕 mini Familie hät das planet und min Frauearzt hät sgschlächt nur minere schwö verratä ... damit das dert eh überraschig wird 😁
Ich will ebe kei Babyshower mache defür es Boy or Girl party .. wo mir den alli zemme erfahre wases wird / isch. Und wie @Yul es gmacht het , e riesige Pallon mit blau oder rosa farbigi konfetti uffülle loh vo öperem wo s gschlecht weiss und den platze loh 😍
Ebe mir händ 2 in 1 gmacht 😁 also ade Babyshower hämmer alli erfahre was es wird 😆 au miteme Ballon .. gschänk häts halt neutral geh oder erscht später den in Pink 😁😅
Ich han am 11.07 Geburtstag und würd gern au 2 in 1 mache 😍 s baby party und den halt no uf mi Geburtstag ahstosse 🥂 und s babykueche als Geburtstags kueche esse 😅
@Yul 😂jaaa
Ich bi nie eini gsi wo Alkohol gern trunke het , han würklich immer nur ahgstosse oder vilt. E glas wii probiert. Aber sit ich schwanger bi vermiss ichs 🤷🏻♀️🤷🏻♀️😂😂 mi mah het mir letztmol gseit "wie chasch öpis vermisse wo sowiso nie trunke hesch" kei ahnig 😅 sobald ich in Fernseh Champagner, Prosecco oder Wii gseh vermissis 😅
Haha so guet sa simmer jetz unterschiedlich ich trink mega gern bier, aber das vermissi nonig... 😏 Söll nur so bliebe..
Aber isch normal i de ss häsch oft luscht uf sache wo eigentlich nöd gern ka häsch.. 😁
@mrsxrizzo ja s nimmt mi au mega wunder ob s eigne buuchgfühl sich bestätigt oder ebe grad ned. han letschdi vomene meitli träumt. aber i eusem fründeskreis sind im letschde jahr usschliesslich meitli uf d welt cho.ich denkt dasi darum eher vomene meitli träumt ha. chönt mer guet vorstelle dasi en bueb bechum. aber irgendwie hani na keis würklichs gfühl. fühl mi amigs ned mal so richtig schwanger. so ohni buuch🤣
han eifach sit es paar täg mega komischi ässgwohnheite. han gester eifach unbedinngt milchriis welle esse. min ma hed mi nur komisch aglueged. da essi susch eigentli nie. jetz hetti zwar au grad wider luschd druf weni das so schriibe😆 bis gester hani nur salzigs oder frücht welle esse. mit schoggi oder kafi chaschmi im moment jage. und das obwohl ich kafi vor de ss gliebt ha.
@linskyy Komischi sach das mitm ässgwohnheite 😅 ich ha ahfang SS nur salzigs chöne / welle esse ha süesses nitmol chönne ahluege also kei shoggi , keini frücht , glace etc.. jetzt isch genau s gegeteil worde ich vertrag nur no süesses cha gmüess nid gseh 🤢 , gwürz, saucene usw.. pasta chani nur no mit öl und parmesan esse und süst brot & zwieback 😣. Alles andere chunnts mir grad ufe 🤦🏻♀️
Krass ich han imfall au vonere meitli träumt vor 2 wuche 🙈
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
6
6
Mir isch ah gseit worde das me Junge 💙 (anschinend) schneller gseht als Meitli 💗 stimmt das ?
531
226
6
4
531
6
226
531
6
Aber ebe sind alles Mythen denk ich mol 😅 aber ich glaub wär glich schockiert wie du wenns am schluss doch e bueb isch 🙈
226
531
0
166
Mer sött sich glaub würkli ned z fesch druf verlah. Isch glaub au vo Frau zu Frau verschiede. En gueti Fründin hed gar kei Übelkeit gha und dennoch es Meilti becho..
6
Mol luege was unseri kleine wärde freu mi so es euch den mitteile! und luege ob s buchgfühl würklich immer recht het 😊
6
E frog fraue, kenne dir die Boy or Girl fest? Hett öper vo euch scho mol eini gmacht? Oder isch scho mol bi einere gsi? 🤔
488
226
Babyshower hani auu gmacht 😁 und de ballon mit konfetti gfüllt 🎉😂
6
226
488
6
226
6
Ich bi nie eini gsi wo Alkohol gern trunke het , han würklich immer nur ahgstosse oder vilt. E glas wii probiert. Aber sit ich schwanger bi vermiss ichs 🤷🏻♀️🤷🏻♀️😂😂 mi mah het mir letztmol gseit "wie chasch öpis vermisse wo sowiso nie trunke hesch" kei ahnig 😅 sobald ich in Fernseh Champagner, Prosecco oder Wii gseh vermissis 😅
226
Aber isch normal i de ss häsch oft luscht uf sache wo eigentlich nöd gern ka häsch.. 😁
166
han eifach sit es paar täg mega komischi ässgwohnheite. han gester eifach unbedinngt milchriis welle esse. min ma hed mi nur komisch aglueged. da essi susch eigentli nie. jetz hetti zwar au grad wider luschd druf weni das so schriibe😆 bis gester hani nur salzigs oder frücht welle esse. mit schoggi oder kafi chaschmi im moment jage. und das obwohl ich kafi vor de ss gliebt ha.
6
Krass ich han imfall au vonere meitli träumt vor 2 wuche 🙈