Geburtvorbereitungskurs

Hallo Zusammen
Ich bin 23 jahre jung und erwarte im September mein erstes Kind. 😍 Derzeit erhalte ich immer wieder unterschiedliche Tipps zum Thema Geburtvorbereitungskurs. 😅Habt ihr solch einen gemacht? Und würdet ihr es wieder tun?
Danke für eure Rückmeldungen 😃Tamara

Kommentare

• Bim erste chind hend mer eine gmacht; also zämä mit mim ma. Ich für mi hets ned brucht, aber für min maa isches no guet gsi, wil er sich das ganze ned so hät chöne vorstelle und chli altmodischi vorstellige ka hät 😅 uf jede fall ischs denn no en interessante tag gsi.
  • Genau wie claudia seit. Has eigentli au ver min fründ gmacht. Hei denn en „privatkurs“ à 2h bi üs deheim bi üser hebamma gha. De heimer grat glichzitig üsi hebamma kenneglehrt. Leider isches üs nit ganze so en kurs im spital zbsueche, will ich unregelmässig gschafft han. Han aber nur positivs vo dene gruppekurse ghört. Schade würds sicher nit 😉.
    Nu en schöni schwangerschaft.
  • Mir händ en au privat gmacht mit de Hebamme bi euis dihai. So hämer au d‘Hebamme scho kenneglernt. Und mir händ selber chöne säge was euis interessiert und was nöd.
  • ich han kei geburtsvorbereitigskurs gmacht aber bin is ss-yoga. das het für mich so en kurs ersetzt . gaht id richtig hypnobirthing 🤗
  • Ich ha en Hypnobirthing Kurs gmacht. Und wird au bimene allfällige zweite en Hypnobirthing-Uffrischigskurs mache. En normale het mich überhaupt nöd agsproche.
  • Hey dankeschön för üchi Rückmäkdege. Mer wärdet etzt ou de kurs met unsere hebamme mache 😉😃
  • Ha eine gmacht und has super gfunde 👌 mega luschtig, neui Lüt kenne glernt und chasch eigentli nur gwünne däbi.
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum