Nuggi an gewöhnen

Mini chli 1 1/2 monate hed mega suug bedörfnis. Sie wot eifach kei nuggi nä...hend ehr mir tipps wies chönt klappe?

Kommentare

• Mini hät de nuggi au zerscht ned welle und ich han ihre de de chli finger umgekert geh 😅 ... und de plötzlich häts mit de Mam suger klappt... aber wenn du stillsch würdi lieber bruscht geh weg de sugverwierig 🤷‍♀️ wen das chasch ... also bim negste chind gangi ufjedefall zunere Stilberaterin znd wot de au kei Nuggi meh geh
  • Eusi Chli hett de Soothie Nuggi, de wird na hüfig bi so Chliine igsetzt und stillt guet s‘Suugbedürfnis. Viellicht wär das en Option. Immer de Finger gäh isch uf Ziit sehr astrengend und au nid grad so hygienisch, oder wäschisch jedes Mal zerscht d‘Händ?🙃
  • Nuggi is Muul und mit em Fingernagel uf de Nuggi chlöpfle. Ich ha minere Tochter de Nuggi a eim Tag agwöhnt. Hanen de ganz Tag inne ta und sie het en usegspuckt 🙈 Am Abig het sie en gno. Und liebt en bis hüt 🤣 Ich wür aber bimene Zweite uf de Nuggi verzichte.
  • I ha mitem Goldi erfolg gha nochher het si de MAM ändli gmoh..
    Loh der net zvell irede weg de bruscht verweigerig..
    I has gmacht und si het mi 5 mönet as nuggi benutzt.. bi ame fast 24h nur am stille gsi.. I wür bimene 2te nümm so lang warte mitem nuggi..
  • Ich würds nöd mache. Siugverwirrig cha immer cho und nur wils Mamis git wo das nöd händ gha heisst es nöd, dass es bi dir au so lauft. Ä Sug erwirrig wirsch bereue und dNatur hät sich öbis däbi denkt, Nuggi isch än billige Ersatz und müehsam zum abgwöhne, abgseh vo Kieferfehlstellige ect.
  • Genau wie @Moonpie87 seit... bin zerscht froh gsi hät mini chli de Nuggi gnoh 😆 aber mich graussts scho ihre de abzwöhne 🤔
  • Es esch mis 2 kind ond bim erste esch de nuggi ächt gold wärt gseh ond s abgwöhne esch ou vo ellei gange... mini Hebamme seid sogar nuggi sig öbis guets... ech stille mini muus ond sie chond ou fläschli öber...sie hed kei suugverwerrig
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum