Hallo fraue, ich bin jetzt mal gamz offe und ehrlich, ich bi neu in heimberg, han wn sohn jetzt grad 8wuche worde, ich bin mit dem chline sehr glücklich, aber ide bezihig gits probleme. Detuw cbumt nodasi niemer da kenne bi allei de ganze tag allei mit dem chline und em ma, mit niemerem chani mi ustusche geschwige den rede. Min ma verstaht sehr villi sache nöd weil er eifach so isch, ich fühle mi eifach allei da de chline kollike het das macht in grad no chli ahstrengender. Ich weiss nöd wis eu gaht, aber villicht cha mir öper tips geh oder wen öper vode gegend isch mal treffe, muetter vater beratig gaht ja nur per telefon jetzt und de chani nöd mal neu lüt kennelerne. Ich han angst das mini milch nöme guet wird dur de ganze psychische stress obwohl ich das vorem chline niiie zeige ich lache immer mit im rede mit im und alles au wens ahstrengend isch. Ich mach mir würkli au sorge weili au magebeschwerde han. Eventueli tips oder was au immer wer sehr net.
Kommentare
7
I chume vo Thun. Mi Sohn ish ize 15Wuche aut. Und I versah di sehr guet mit allei füehle. Mi Mah hiuft mir wos nume geit, aber mängisch cheusi Sache ni ganz verstah,leider!
U mit dim Partner rede, hiuft ni?
Weg de Kollike, üse Sohn het das bis zur 14 Wuche gha, u plötzlich sisi weg gange. I duene jede Tag 10 bis 15 Minute aube nackt la strample u massieren vo Weleda Büchliöl i. Vilicht hiuft dir das biz🙈 ahjaa, u mängisch hei Chind o chrämpf wesi mitbechöme dases dahei dicki Luft herrscht. I drücke Dr düme dases bald besser louft. Manne si mängisch am Anfang überfordert, aber das söt o ke Usred für si si.
531
Min fründ het mier mal am afang gseit, är hei gmeint, är chönni heim cho & zässe stäh ufum tisch 😂😂😂. De häni me erklärt, dasi wirklich stolz uf mich bi, weni zmittag mal zähnt giputzt ha. Wier hei i de erste wuche sehr vil stritt gha, gibi ehrlich zue & ha mi au wirkli nit verstande gfühlt. Wennt möchtisch chönne mier üs au gern mal treffe, we zcorona chli düre isch. Ich triff mich immer mitere kollegin wo ich im ss-pilates kenneglernt han und das tuet wirkli guet, sich chli usztusche.
339
339
16
339
16
0
Ich wünsche dir viel Chraft und dass du und din Maa en gmeinsame Weg dörfed finde.
16
53
0