Vo 2i Jahre häti ja gseit 😁🤣 wow ... krass vo 2i Jahre bini schwanger wordä ... freu dich uf die Ziit wo uf dich zue chunt 🤰 s'schönschte wunder uf der Wält
@eveundchnöpfli danke😊 au der🧡-lechi Gratulation zum erschte Wunder🥰 Ich be vo Luzern. Schad, Bern esch chli wiit. Aber schön und immer mol weder es Usflögli wert😉
@JJ81 hender de Abstand bewusst so ? I find das na cool und mir würend das au so welle mit oeppe 4,5 Jahr wänns klappet denne😀
So, mittlerwile hani ou biz meh news! Also mer bechöme es Meiteli, ET 27.01. und jo, dr Abstand isch ganz bewusst so gwählt vo üs. Hätts mir vorher ned chönne vorstelle :-) Und die Grossi fröit sech ungloublech uf ihres SChwösterli, isch sooo härzig!!!
Hallo ihr werdende Winter Mamis. Ich bi zwar ned schwanger. Aber ich hätti no e super Winter Umstands-/ Tragjagge zum verkaufe. Hätti öper intresse? Lg
Hallo zusammen, wie gehts euch? Bald ist es soweit...🥰
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
1
488
1
3
Aber vllt ja auch januar😂 je nach dem 😊
1
8
1
8
1
8
1
8
1
8
1
8
3
11
1
11
3
166
Ich bin inere Whatsappgruppe für d Dezembermamis 2020. Falls Intresse hesch chaschmer en PN mache:)
5
1
1
4. Januar
6
bei uns wirds auch ein januar bébé 😍😍
(das Erste)
auf mitte/ ende Monat erwartet
11
Bi mer isch‘s au im Januar sowiit🥰
ET 20.01.21
Wo wo chömid ihr so? Grüessli
6
Gratuliere!
ig wohne ds Bärn und du?
11
6
es isch so ä schpannendi zyt gäu 🤩
isches be dir o ds erschtä?
seisch wend mau es usflügli magsch machä
0
Ich erwarte mis erschte Schätzeli ändi Januar.
Freut mech mit euch erfahrige usztusche
0
31
5
Ech erwarte mis erste Endi Dezember. Ech wörd mech au sehr freue mech met euch uszutusche :-)
0
0
0
2
335
8
8
335
3
3