Hallo Zämme 👋,
Ich ha sit ca. 5 Mönet ständig stritt & diskussione mit mim Partner wege minere vergangeheit , wo eigentlich nit schlimm isch für mis Junge alter. Bi jetzt 24gi !
mit 22gi mit mim jetzige Partner zemme cho und mit 20gi hani mi erste Fründ ka (4 mönet lang) und dezwüsche bini single gsi also han kei andere ka bis uf e ONS miteme bekannte also nit eifach eine .
Jetzt s'prolem: Mi jetzige Partner chunnt mit minere Vergangeheit nit klar! Er chunnt nit klar das er dr 2ti fründ isch & dr 3 sexuelli partner! Kennt das öper? Cha mi öper verstoh? Tipps geh ? Ich weiss echt nüm witter ... Er liesst ständig im internet zügs, stellt froge .. will die type am liebste jage etc ..
Kommentare
226
1
1
211
i cha nu Rede empfele und sus würi mol tacheles rede und da tarif dure geh. abr das hani au erst mit da Johr müese lerne. i hoffe ihr finden a lösig zum zeme das dure stoh und damit zlebe.
339
271
790
790
488
Min mah isch abund zue au iversüchtig 🤷♀️ aber ich han Ihn kennglernt da bini 17ni gsi.
Er isch min erschte gsi.
Und da er vomene andere Land cho isch weissi ja au ned wer er scho gha hät 😁
Chli iversucht isch ja schön .. also mir gfallts ab und zue.
Aber ich würd mit dim Fründ rede und säge das es zählt was jetzt isch ... und das du schliesslich es chind vo Ihm hesch 🤷♀️ und das zeigt doch scho alles. De ich finde du maschsch ja au nur mit dem h es Chind wo du au liebsch und mit dem du eh Beziehig wotsch ?
Ich hoff natürlichbes chund alles guet 😘
339
226
Ich finde jetzt da go schriebe er verheimlicht doch öpis isch völlig danebet. Sie wird sich de chopf no me zerbreche und afange denke dass er ihre wükli øpis verheimlicht, ohni dass sie es würkli weisst... Und mir wüsset das erst recht nöd..
Es tuet mir leid wenni öpert sini gfühl da verletze, aber denket mal realistisch... Was würdet ihr euch selber für en tipp wünsch wie mer so öpis söll ahgah oder lösig finde...
Bestimmt nöd es "hey er verheimlicht dir doch öpis"
Ich wür lieber ghöre das mir öpert seit "hey yul, sitz mit dim fründ here und reglets mitenand, vlt hender beidi ängst, beidi en Missverständniss, e falschi errinerig, oder falschi grücht ghört. Nur ihr zwei kennet eu am beschte und wüsset was los isch"
488
Besser häts mer gar ned chöne schriebe 😘
339
226
Finds nur nöd korrekt ihre sege dass ihre partner ihr öpis verheimlicht. Das git doch nur Unsicherheit und das muess sie selber usefinde. Wenn genau luegsch frögt sie nach tipps, sie het nöd gseit "verurteilet min fründ"
stell der vor sie strittet, sie denkt dra a dem was ihr schriebet dass er ihre öpis verheimlicht.. Sie seit ihm das "du verheimlichsch mir doch öpis.." Und er staht da völlig perplex will er eig eifach nur angst um sie het und was sie alles erreicht hend kaputt gaht... Denn wird er ebefalls afange denke "wiso denkt sie ich verheimliche öpis, verheimlicht sie mir öpis..? " und so witer chan die gschicht ushärte es het alles konsequenze... Ich sege nöd dass ich recht han (es chan au sie dass du recht häsch moonpie) abeeerr... Ich seg nur, dass muess sie selber usefinde es isch e sach vo ihne zwei.. Und niemert het da srecht go sege er verheimlicht dir öpis, ohni zwüsse was lauft. Du seisch selber es isch unfair gegenüber em partner so ifersüchtig zsie... Ich finds aber au unfair gegeüber dem partner kei chance zlah das er sich usspricht und selber seit was er empfjndet und was los isch und grad seit "er verheimlicht dir öpis"
Ich analysiere nöd moonpie es het mich eifach echli schockiert dass lüt ohni dass sie sbuech gläse hend ohni sgfühl vom Autor zbeachte söttigi kritik abgebet. Wie heissts so schön... ("Beurteile niemals ein Buch nach seinem Einband")
Ich rede us erfahrig, vieli hend schlecht über mini damaligi bezihige gredet ka.. Und oft hends unrecht kah. Sit dem frögi gar nüm und lose uf mis herz und uf min kopf, will ich weiss jede Mensch het sin eigene buech und anderi erfahrig gsammlet. Du widersprichsch dich in paar sache aber egal.. Ich wet kei stritt afange moonpie ich kenn dich nöd, dini gründ wirsch du scho ha dass du eso denksch. Ahh..
und ja stimmt.. Ich bin scho chli e psycho.. 😁 Und das isch mini art zliebe und mir beidi chömet damit klar.
mommytobe2020 egal für was du dich Entscheidisch, es isch dini entscheidig und nur du und din fründ chönd das usefinde.. Nöd ich oder wer au immer.. Ich wünsche eu alles gueti. 🌼
339
226
1
1
226
Demfall brucht er sini zit zum sege was ihm uf de herze lieht...?!
339