So wie ich glese han setts sehr zueverlässlich si. Zproblem isch me dass d ultraschallbilder falsch glese werdet. Mengisch musch sie umkehre will de uterus uf em bild obe muss si etc
Ja ihr müned glaub je nachdem Ultraschallbilder umdreie 🙈🤷♀️ dKollegin höt das bi allne chinder gmacht und es hät bi allne 3 gstummä 👍🤣 ich hans ja ned welle wüsse bis zur Babyparty 👍🤰 aber es häti au gstumme bi mir
Yul es muss es bild vode 6-8 wuche si. Da gits das glaubs no gar ned vorderwandplazenta. Han das au bi beidne ss gha und trotzdem hed d ramzi theorie gstumme
Haha ich han mich ebe recht intensiv demit usenand gsetzt 😂 deswege bini jetzt profi und klugscheisser 🤪
hoi kismet, bischda no aktiv? hetzi dir susch gern es bild vo 8+6 und dini expertemeinig? ;-)
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
26
226
81
488
81
26
226
81
81
26
81
226
1
hoi kismet, bischda no aktiv? hetzi dir susch gern es bild vo 8+6 und dini expertemeinig? ;-)