Keine Anzeichen

bearbeitet 12. 05. 2020, 10:36 in Kinderwunsch
Hallo I Frage mi grad hüt wäri ES 6 und I ha keinerlei Azeiche das ig Schwanger chönt si. Ish sehr früh. WA smi daran eigentlich so verwundert ish das scho bi ES 1 ig normalerweise schmerze I de Brüst ha und vo Tag zu Tag öpis dezue. Und da sish bis eze immer PMS gsi. Aber de Monat hani nüt u wenn de merki winis mir richtig ibilede....

Het öper das I Sim Glücksmonat au gah u ish den Schwanger gsi?

Mir wünsche üs so sehr es 2. Chind ❤️
I ha nume an ES 4 ir linke Liste es ziehe gah wo ner is Bein gestrahlt het..... Aber cha ja ner au einfach überastrengung gsi si vom viele laufe u träge mit üserer grossen (2 Jahre)....

I hasse das warte um so näher min NMT chunt um so nervöser werd ig. Versuche mi jetzt no mal ablenke.

Merci fürs düre lese und villicht es paar ufbauende Wörter ❤️ hebet e schöne Tag no

Kommentare

• Also ich han i mim glücksmonat nix speziells gmerkt, besser gseit gar nix... und vorher hani mir was weiss ich alles ibildet gha 😂Wünsche dir guets durehalte und erfolgriichs ablenke! Druck fest d duume dasses dasmal klappt 👍
  • i chans dr nüme gnau säge i waiss nu dasi es andrs gfühl ka han im glücksmonet. davor hemr doch au scho en moment peobiert ka und i waiss ab em zitpunkt womer entschiede hend zums probiere bises klapt het het mr mini psycho ein streich noch em andere gspielt. Jensti symtom hani ka odr nöd ka jede Monet neui und jede Monrt ghoft und jede Monet Googlet und jede Monet dent jetzt das musses si und jedesmol mehe Enttüscht. au hani ab em zitpunkt womer gstartet hend mega en untegelmässige Zyklus übercho vom 27-33 Täg jo i waiss das isch normal sbr wen meh davor immer 28/29Täg ka het isches aifach komisch. Naja und jetzt sind min Maa und i wiedr s dem Punkt womer sägen tja wens klapt den klapts und voila davor Monatelang 28 Täg Zyklus und jetzt wiedr 25-33 Tägigi Zykle 🤣 Da einzigi Faktor wo dasmol wegfallt idch min persönnliche druck. i bin di leste 2 mol nöd enttüscht gsi das es nöd klappt het. i waiss das wo jetzt chunt isch am schwerste abr nim dr da druck use das wird klappe
  • Merci dir zwei 😊 I hasse dieses warte u min NMT ish de 17.5 langsam ishs kaum zum ushalte u i weish sho eze das de 17.5 mini Täg weg bliebe u wenni den Teste words negativ si u erst weni negativ lese chöme sie..... Ich jetzt so oft so gsi... U wie du au seish @Füxli sit mir Probiere hani nit Schöni zykle sondern so zügs mit schmierblutige und so witer da sish uh mühsam. No nie I mim lebe sowas gah 🙄

Man man I muss dürre hebe nüm lang zum Glück bisi e weiss es ish wiede rnüt gsi... I ha einfach ke hoffnig de Monat zu verwirrend de Monat das bedütet nüt gutes 🙈
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum