ned dasi ned gnueg gforderet wär aber i mim kollegekreis gets kei anderi mamis ond i muess zuegeh esch mer doch oft langwilig ond i wörd mi öber Kontäkt freue
Hallo Zeme
Min Sohn isch 5 Mönet.
Ich bin us Niederrohrdorf und suche Mamis für spaziere oder käffele i de Umgebig Niederrohrdorf, Baden, Wettigen etc.
Freu mi vo Eu zghöre. Liebi Grüesslii
Hallo zäme🤗
Ich bin im Sommer neu uf Seon zöglet und wörmi freue neui Mamis kenne zlerne zum ustusche, spaziere, käfele etc.
Min Sohn isch 5 Mönet alt😇
Hallo zäme
Ich bi us Gräniche und mini Tochter esch 6 Mönet alt. :-)
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
102
4
102
10
Wo isch denn s Suhre und Weggetal?
Ich bin vo Rickebach und han en Sohn 10 Monet
Lg
102
10
102
10
3
Ich wörd gärn anderi Mamis kennelehre e dere spezielle Ziit. Ich ben 29gi ond mini Tochter esch jetzt 3 Mönet alt. Mer chöme vom Wynental.
102
3
29
2
Mer send ebefaus vom wynental ond sueche anderi Mamis ond Kiddis zum sech mol z träffe, spele, ect.
Mini eint Tochter esch 2 Johr ond desi 6 Mönet alt
7
I han en 6 monatige alte soohn und chom vo aarau 😊
2
2
Min Sohn isch 5 Mönet.
Ich bin us Niederrohrdorf und suche Mamis für spaziere oder käffele i de Umgebig Niederrohrdorf, Baden, Wettigen etc.
Freu mi vo Eu zghöre. Liebi Grüesslii
0
Ich bin im Sommer neu uf Seon zöglet und wörmi freue neui Mamis kenne zlerne zum ustusche, spaziere, käfele etc.
Min Sohn isch 5 Mönet alt😇
0
29
Mini tochter isch 1 jährig. Und februar chunnt mis 2te chind.
Und ich wohne sit 1 jahr in Gränichen
Fröie mi vo öich z'ghöre
25
Ich bi us Gräniche und mini Tochter esch 6 Mönet alt. :-)