Hallo liebe Mamis
Meine kleine ist 6 Monate alt. Vor ca. 5 Wochen haben wir mit der Beikost angefangen, da Sie kein Schoppen akzeptiert und ich somit nie für mich alleine was unternehmen kann, da ich sie all 2-3h stillen muss.
Leider will sie jedoch nichts essen und dreht sich immer weg vom Löffel und schreit. Egal ob Gemüse, Früchte oder Milchbrei. Danach möchte sie aber gestillt werden, also der Hunger ist da.
Hat jemand ähnliche Erfahrungen gemacht und hat nun Tipps für mich?
Kommentare
790
Toi toi toi
53
2
2
53
53
Und übrigens, meiner isst 200g Brei, und hatt trotzdem nach 2-3 Stunden wieder hunger🤷♀️
2
22
7
Probier ihr den Löffel in die Hand zu drücken und die hilfst dann mit. Hat bei mir meistens geklappt.
2
7
Lah ihre Zit, es chund scho.
159
Jez bini am umstelle will sie dr brei ebe nym so wott und immer alles selber ässe will. Abr au das isch so e sach. Frücht, Brot, Riiswaffle, Microc goht super!
Teigware und gmies mag sie nyd so, au riis findet sie nume halb so toll.
Wenni eins glernt ha, zyyt lo! Sie kömme denn wenns fyr sie zyyt isch und so lang du witerstillsch sott dini Milch au länge. D Stillabständ werde sicher au grösser.
0
16
53
Also mir hei mit 4 Mönet ahgfange Brei gä, hed üs aber dr Chinderarzt gseit mir chöi starte. S muul ufmache isch schomal super👍 er sött aber o ufrächt chönne hocke, entweder im hochstuel oder bi öberem ufem schoss. Ner chunt halt drufah öb du ihm brei wotsch gä, oder lieber fingerfood woner sälber cha nä. Bi fingerfood würdi aber trotz allem warte bis 6mönet. Nach mire erfahrig sött s baby eifach nid hungrig am tisch si, sonder vorhär scho gstillt worde si. Am ahfang müesse si sech zerst ad gschäcker u kondistänz gwöhne, also sehr viel wird nonid im mage lande😅
16
31
226
16
Hoi, ja ee hets am ahfang guet gesse, jetzt isch er 6monet und isst kei breili meh er knabberet ah allem ume was er id hand bechumt. Also das was am tisch isch das isst er, und weni breili macht spuckt ers wider use dreit de chopf weg. Das macht mir scho gedanke ich han jede tag neui breili gmacht mit verschidene sache aber er issts eifach nöd. Weni im öpis vo mir anestrecke den sofort. Letsti het er mir pizzatsück us de hand gno und is mul gstopft 🙈🙈🙈 sött me ja nös aber er hets selber gmacht es gaht im guet also vo dem her ich las mal so laufe er isch happy baby und gnüsst alles ider
2