Wer hät au es Baby wo nöd am 20:00 is bett gaht und denn grad no vo selber ischlaft? Sueche Mamis wo au regelmässig spat am abig müend brüelendi Babys in schlaf träge/stille und wider träge und was weiss ich... ghöre i mim Umfeld nur vo Babys wo früeh is bett gönd und womögli no dureschlafed.
Chönt echt es paar wort ghöre vo eu wos ähnlich gaht 😅
Kommentare
74
Mini zweit tochter 1.5 mönet, shlaft sehr unruhig, chund ab 19.30 praktish all 30-60min, möcht treit wärde oder be mir generell sih. S früehste wo sie den wüekli 1.5-2.5h shlaft, ish ab 23.30/00.00.
Besh ned die einzig.
26
Also schlaft sie um die ziit scho, brucht eu aber all 30-60 minute no zum wider wiiterschlafe oder wie?
Eusi gaht überhaupt erst viel später is bett, sie isch de ganz abig wach mit eus... 🙈
7
192
74
Nenei sie ish wach mit mir vlt "shlafts" mal 5-10 min und ich denk mer so: jaaaah hüt früehner shlofe💪 nene nix mit shlafe. Shlafe dümer früehstens ab 23:30😅
7
335
790
@Romadina das seged imfall viel au wenns ned stimmt. Setz euch ned under Druck und versuech au am Tag mit dim chliine Schatz echli go ligge.
Es isch sträng ich kennes.
Bin sid 15 Monet jede Abig eusi Tochter is Bett am tue😅 sie will eifach kuschele und brucht seeeeehr viel Nöchi zum ischlafe. Gniessed die churz Ziit😍💕
7
Ah ja.. Es ish für d Chind gsünger wensi ir Nacht mehrmals chömme, Hirnentwicklig etc lut däm Buech. Chas sehr empfehle. 😀
26
Aber ich chan fast nöd glaube dass die öpis verzelled wo nöd stimmt 🤔 und ich würd mi ja au nöd vergliche wenns mi nöd so fertig mache würd... 🙈 aber ziite werdet sich ändere, irgendwenn wird sie sicher besser schlafe! Hüt hät sie vom 22:00 bis am 4i duregschlafe! Mega 😄💪 wenn me so biz „usziite“ hät, mag me ja nachher au wider eher...
22
26
20
22
Sorry ha ersch jetzt gseh dass du mich ja mal öpis gfragt hesch. Üsen Sohn isch jetzt guet 2 Jahr, also denn ischer im Mai.... hmmm Rechne isch na nie mis ding gsi ;-)
Die Phase vo de Schlafstörige sind zum Glück dure. Mir gänd jetzt jede Abig vorem Ischlafe es warms Getränk und nämed öis Ziit um is Bett ztue.... Zuesätzlich hämer na e Ischlaafhilf womer uf dere Siite gfunde händ:
https://www.wearemoms.de/wann-schlaeft-mein-baby-durch/
Jetzt klappts super.
Und bi öi so?
2
211
2
2
4
2
211
531
4