Hoi Mamis, ha wele wüsse, wer da gern mitmache wett Da jetzt all us de Spielgruppe und Chrabbelgruppe so en Brief erhalte händ, würi gern das es witerzieh wür Falls wer Lust hät, schriibet doch eifach e PN, eu es schös Tägli no
Okay ich ha jetzt 6 Mamis wo würet mitmache, drum frögi lieber vorher, da isch d’Chance grösser, dass de Brief nöd ignoriert wird 🙈 Aber schad, falls es so vo statte wür cho 🙈 Hoff es gad witer 🙂☘️☘️☘️
vor 4 Jahren ging das schreiben bereits rum bei meiner ersten Tochter bekamen nie ein buch zugesendet. habe auch noch nicht gehört das es funktioniert. liebe grüsse
Oki, i gib jetzt mal es Büechli eifach witer. Soviil hätti da au nöd verlore, mal guckse was chunnt oder au nöd chunnt 🙂 Wenn nur eis Buech chunnt fänd ich‘s trotzdem cool ☺️
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
87
17
153
Hoffä, du hesch meh Glück...
17
4
17