Hallo zäme ich han mich mal wele vorstelle vellicht händ ihr ja au lust dezue?
Ich heisse Sarah bin 28 und mir erwartet euses erste Kind. Eigentlich hätte mer im Oktober euses Baby becho aber ich han leider en Fehlgeburt gah. Bin jetzt aber wieder früsch schwanger 5ssw. Ich chume usem Aargau und freue mich uf en tolle ustusch mit euch.
Ich bin d Steffi, 32gi und chume us em Thurgau. Mir hend scho ä 3 jöhrigi Tochter und erwartet etzt üses 2. Wunder. I ha leider im November au e Fehlgeburt gha. Bin zurziit i dä 7. ssw 😊
Hey zemme ich bin mitem 2. schwange und ET isch au im Februar 😍 bin 30i und vo ZH…Wie hend ihrs?
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
4
1
15
4
0
15
Ich heisse Sarah bin 28 und mir erwartet euses erste Kind. Eigentlich hätte mer im Oktober euses Baby becho aber ich han leider en Fehlgeburt gah. Bin jetzt aber wieder früsch schwanger 5ssw. Ich chume usem Aargau und freue mich uf en tolle ustusch mit euch.
0
1
17
6
4
35