Wünsche euch ou alles Gueti. Bi ou ä stilli Mitläserin. Bi mir isch bi beid SS lang gangä und ig ha d'Hoffnig ou scho fasch ufgäh kha. Drückä euch aunä Dümä u löhts üs wüssä wes klappet het ✊
@livjona@Füxli@Miette@TiMay@Sti danke eu allne. I denk au, dass mir eu bscheid gebet sobald öppert dörf positiv teste. Isch schön z wüsse, dass no anderi git wo mit üs mit hibblet 😊
Ich ha ou still und heimlich mitgläse umd mitgfieberet hend bi eusem erste Kind ou lang gha und über e Insemination müesse gah. Bim zweite hets drfür de grad im erste Zyklus klappet. Es isch würklich alles möglich. Wünsche euch Hibbelnde vo Herze alles Gueti und natürlich vor allem de ä baldigi Schwangerschaft würd mich ou freue, wenn ihr üs trotz WA uf äm Laufende würdet halte 🍀
Danke eu ganz herzlich.. 🥰ich bin immer na recht vorsichtig zumal die strich sehr fin sind und ich aktuell eher angst han das falsch positiv sind..🥴 bi mim erste Kind sind die strich sehr dütlich gsi.. drum bini ets bizz unsicher.. mache morn morge na en digitale.. KiWu het gseit ich söll am Sunntig teste.. hoffe sehr das dä Digital natürlich ss agit 🙈
nei sicher ned ? 😢 aber falsch postitiv geds doch eigentlich ned, meinsch es esch en abgang ? was hesch för en test gmacht (marke) ? ach neiii..... 🍀dröcke dume dass du nur schmierbluetige hesch
Mol leider ets mini Täg becho.. also auf ein neues.. han am mäntig Termin idä KiWU zums wietere vorgehe für ICSI bespreche womer dänn im Sept werdet afange denki
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
333
2
0
wänn dä soviel Duumä
druckt sind... Mir werded üch definitiv ufm laufendä phaltä😊
0
109
Drücke allne Dumä 💪
0
11
I meld mi mol au... Bi 34i und händ au vor zwei Mönet entschiede mit de Kinder Planig afo... I finds toll e Ustusch zha.
626
11
2
7
2
178
härzliche glöckwunsch und allne andere im chat wiiterhin vel glöck
2
531
1
2
333
488
Ich freu mich uf jede de endlich derf positiv teschte 😘
Hei de Wohnwage häts in sich 😆😅🤣
.. chammer de Miete 😅
Wünsche euch viel glück 🍀🍀🍀
2
488
2
0
2
3
0
2
@Mimi89 jo den isch es no bitzli frühe...
0
2
0
0
2
531
0
333
2
178
0
193