waaaaahnsinnn..... dabidabiduuuuuuu 🎉😍 gratuliereeeeeeeeee. ehr hend mösse vel geduld ha, hoffe dass jetzt met enre agnähme beschwerdefreie schwangerschaft belohnt wirsch. alles gueti ❤️
@ Annic Ah cool. Han der e PN gmacht. 😊@Mimar Üse chli esch bald 10 Mönet. Da mer aber be ehm fascht 4 johr + e ICSI brucht hend wömmer jetzt nüm solang warte und scho mol natürlich probiere.
@Annic Cool danke au ich han dir eh pn gmacht🤗 @Adorable e oh schön, denn hends ja hoffentlich nur en chline abstand😁 hoff es klappt natürlich!! Mini chli isch 16 mt.
Jo mer hoffed das ned eso e grosse Abstand hättet, aber mol luege öbs d au eso esch. Momentan nehmis no glasse aber i denke das werd sech d leider „weder“ ändere. 😂
Mir sind jetzt im 4te ÜZ.... ihr fanged jetzt de Monet wieder ah?
Hoffentlich chaschs es lang gelasse näh🐞🍀 würd ich au gern aber isch leider nöd so eifach...
Genau. Jo i weiss es esch mega schwer glasse zbliebe. i weiss no genau wies be mim Sohn gse esch.. nur no das Thema. Das wett i eigentli nüme, aber ebe
Halli hallo mir het de FA eifach Andreafol vor de schwangerschaft empfohle und das nimi sit mir dra gsi sind zum schwanger werde. Bis ende sicher 3 monat nacher denki es viramin präparat mue den froge
Ich nehme täglich Cela von Burgenstein (1 x morgens / 1 x abends). Das enthält viele Nährstoffe inkl. genügend Folsäure. Zusätzlich nehme ich abends noch Magnesium extra und Omega3. Meine Frauenärztin meint, dass das so sehr gut passt.
Ich han immer s Andreafol ka und mir häd e Apothekerin gseit s Andreafol isch nö gärn elei jetzt hani gwechslet uf bonalfolic gwechslet isch prislech au biz günstiger
Hey jup alli sind sowit zfride en teil na fest am hibble und en teil sind scho schwanger. Sind 15 fraue und devo 8 schwanger fast jede monet chunt wieder e erfreulichi nachricht.
es isch immer schön z ghöre wens bi öpertem klappt hät.
ich bin im erste üz. ES+5 han sit gester mega schmerze i dä brüst i denke do melded sich 🍓- wuche ah 😊
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
178
33
6
1
6
1
0
531
11
178
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
@Adorable e oh schön, denn hends ja hoffentlich nur en chline abstand😁 hoff es klappt natürlich!! Mini chli isch 16 mt.
1
Jo mer hoffed das ned eso e grosse Abstand hättet, aber mol luege öbs d au eso esch. Momentan nehmis no glasse aber i denke das werd sech d leider „weder“ ändere. 😂
1
Hoffentlich chaschs es lang gelasse näh🐞🍀 würd ich au gern aber isch leider nöd so eifach...
1
0
1
1
0
0
1
178
1
200
ich hetti mol e frog bezüglich Vitamine und folsüri. chan öbert was empfehle?
also s got um zit bevor me schwanger wird 😊
1
174
1
3
200
626
1
200
1
174
1
11
Be mir sötts am Mäntig au usecho..
200
ich bin im erste üz. ES+5 han sit gester mega schmerze i dä brüst i denke do melded sich 🍓- wuche ah 😊
1
200
626
174
626