Ich finds uhh tragisch das es soo tür isch und sich drum vieli dä wunsch vonere Familie ned chönd erfülle das sött i mine Auge jedem ermöglicht werde und en KK leistig si
@Moowgli jo do hesch du recht das find i au, dass es vo de KK müesst übernoh werde i denk aber, das es Gründ het warums nöd übernoh wird. Wie i au finde, dass pille sött vo de KK übernoh werde... mir hend so viel Patiente gha wo us kostegründ kei Pille vermöge hend und den dur en usrutscher ss worde sind obwohls ger nöd hend wölle... finde die 2 themene müesst kk mol gnäuer a luege...
@Annic das variert ganz schön vom Betrag jehh nach Behandligsart, Hormon etc..
Iui werdet Hormon für 12 Mönat und 3 Versuech vodä Grundversicherig zahlt bis 40. alles anderi muesch selber zahle und das goht dänn idie mehrere 1000.- also muesch locker mal 15-20 tuusig Rechne wenns evtl au mehreri Versuech brucht.. chunt echt druf a was genau machsch..
Wie isch so sust stimmig bi eu wer staht gad wo? Ich han gester 2-3 mol en liechte stechende Schmerz gha rechts im undere Buch.. hoffe natürlich fescht das dass Innistig gsi isch 🙈 mal luege namal en Wuche warte.. 😩🙈😜
@Moowgli Hoffe fest für eui.. ich ha fas au gha und hoffe au. Sit 3 tag düend mit brüst weh, hani aber letschmol vor de mens au gha. Mini mens setti am fritig cho mal luege... au dir @wickie viel glück drucke fest dume
Dankeschön... i has aber halbe vermuetet, das es damol nöd funktioniert het. I bi ja den glich no bitzli kritisch igstellt gsi weg de ganze wohnsituation und das merkt de körper natürli au.
Hallo er Liebe, wörd mi gärn mol met pasr Lidensgenossine ustusche. Ech be 37 ond ha e Sohn wo noch 2Johr hoffe mit ICSI entstande esch (är esch bald 4i). Mer wönschid üs ganz fescht es Gschwösterts för en aber es esch sehr schwerig!
Ah Mäntig mini stimmig isch naja..
ich han sit gester vermehrt Hunger..😳 ob das echt es auzeiche isch..🙈 (hüt au so bizz mensartigs zieh im Buch..)oder bereits ets scho PMS han das sust nie soo früeh aber es chunt ja alles durenand.. mal abwarte es isch spannend 😜
Zur Spirale ziit hani oft bim gschlächtsverkehr nacher Bluetige gha, da ich sehr e dünni Schlimhut heg.alles abklärt bi de Ärzti.
Sit spitale dusse isch isches sowo guet und nümm passiert.
Jetz zu minere frag.
Ich set am Fritig -Samstig mini mens becho, mir hend am samstig und gester wieder zäme spass gha 😍🙈😂 aber ich ha beides mal bluetige gha nacher. Sit gester es zie. Was chönt das si?!
Wenn me schwanger isch, isch alles viel besser durchbluetet und den chans schnell passiere dass es mol es öderli butzt. I wöt dir jetzz aber falschi hoffnige mache will i cha dir jo nöd sege obs würkli vo dem isch.
Weisses au ned.
Sit gester eifach bits es zie und mini brüst düend weh das hani aber bim letschte zyklus vor de mens au gha alles neui sit de entfernig vo de spirale. Und ebe fangs 1 mal minibtög gha. Mal luege obs am weekend chunt oder ned
Druck dir uf jedefall dume... bi mir isch sit de letschte fehlgeburt au alles anderst... ha au sgfühl, dass noch jedere geburt wieder alles anderst isch...
Ich han sone Ava "Uhr" findi mega praktisch, obwohls bi üs zwar nu nid gfruchtet het... lady comp hani ai, aber mine isch scho rächt alt, hani mim ava meh infos zum zyklus
Ich find CB ovutests am eifachste. Ava het mich fast in wahnsinn triibe, voll de kontrollwahn becho und bi jedem neue pünktli wer weiss was alles interpretiert und kurve mit kurve im google vergliche. Bin sehr unentspannt worde. Hans nach 3 zykle wieder verkauft.
Fürd tcm mueni aber halt glich tempi messe. Das stimmt guet überii mit de ovutests. Es git fürs tempi messe en extrem gueti app, mynfp mobile. Bin bisher überrascht wie genau dasses d mens chan vorussäge, au bi unregelmässigkeite.
Grundsätzlich brüchti eigentli gar nüt vo all dem, i gspûrs sehr guet und weiss genau, dass 3 tag nach zervixschliim de ES isch, passt jedesmol überii.
Am beste bienli setze wenn richtig lust hesch. Din körper weiss eigentlich wenn de best ziitpunkt isch. 🍀
Ich fin au de CB Monitor oder eifachi Ovulationstäbli zeiget genau a, han so au isegfunde das ich e GkS han. Ava hani au und würs für de Pris nüm kaufe Eisprung isch eifach öbbis. Was öbbe stimmt bi Ava Isch Tempi kirve aber nur für das hetti nöd müese 299.- Zahle. CB zeigt der halt immer ah wen de ES öbbe chunt da muesch nöd rätle mit de Strich☺️
I bin bi zyklustag 9 also bald eisprung aber mir gohts momentan psychisch sooooo extrem schlecht, dass i fast sicher bin, dass es nöd wird klappe de monet... warum bisch du dir so sicher dass nöd klappet het?
@Annic i weiss nöd ob du das mitübercho hesch weg üsem Hus und üsere Wohnsituation? Das belastet mi extrem. Bi hüt bim dokter gsi und sie prüeft jetzt no mis bluet sie meint, dass alli vitamin achli im keller sind. Und bi dir?
Oh je nei hani ned mit becho.
Das isch super wenn bluet aglueged wird.
Ich set i ca 4-6 tag de eisprung ha mal luege wes de Zyklus usgseht.
Mir sind au na ame Huus sueche und gönd immer wieder go luege, arbet ich möcht mi ned stresse lo. Versuechs zumindscht.
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
0
1
Ich ha öberhaupt kei erfahrig mit dem ..
2
0
Iui werdet Hormon für 12 Mönat und 3 Versuech vodä Grundversicherig zahlt bis 40. alles anderi muesch selber zahle und das goht dänn idie mehrere 1000.- also muesch locker mal 15-20 tuusig Rechne wenns evtl au mehreri Versuech brucht.. chunt echt druf a was genau machsch..
0
2
0
1
1
2
0
0
0
626
2
0
2
1
2
2
1
0
0
ich han sit gester vermehrt Hunger..😳 ob das echt es auzeiche isch..🙈 (hüt au so bizz mensartigs zieh im Buch..)oder bereits ets scho PMS han das sust nie soo früeh aber es chunt ja alles durenand.. mal abwarte es isch spannend 😜
2
0
1
Zur Spirale ziit hani oft bim gschlächtsverkehr nacher Bluetige gha, da ich sehr e dünni Schlimhut heg.alles abklärt bi de Ärzti.
Sit spitale dusse isch isches sowo guet und nümm passiert.
Jetz zu minere frag.
Ich set am Fritig -Samstig mini mens becho, mir hend am samstig und gester wieder zäme spass gha 😍🙈😂 aber ich ha beides mal bluetige gha nacher. Sit gester es zie. Was chönt das si?!
Danke euich
2
1
Sit gester eifach bits es zie und mini brüst düend weh das hani aber bim letschte zyklus vor de mens au gha alles neui sit de entfernig vo de spirale. Und ebe fangs 1 mal minibtög gha. Mal luege obs am weekend chunt oder ned
2
1
0
1
1
1
Denke war wohl nix.
Wie kann ich meine fruchtbaren tage mit was genauem testen?!
Sorry hatte ich noch nie aber mein zeit kennt mir davon😂😂😂😂
333
0
1
33
1
0
0
Fürd tcm mueni aber halt glich tempi messe. Das stimmt guet überii mit de ovutests. Es git fürs tempi messe en extrem gueti app, mynfp mobile. Bin bisher überrascht wie genau dasses d mens chan vorussäge, au bi unregelmässigkeite.
Grundsätzlich brüchti eigentli gar nüt vo all dem, i gspûrs sehr guet und weiss genau, dass 3 tag nach zervixschliim de ES isch, passt jedesmol überii.
Am beste bienli setze wenn richtig lust hesch. Din körper weiss eigentlich wenn de best ziitpunkt isch. 🍀
1
440
1
0
0
Aber bin sicher shet ned klappet.. ja nuh uf in en neue zyklus und hoffe das es bim 2 Versuech ischlaht 🤗
2
1
Hey @wickie den simmer fast glich😍
Was plaged di?!
2
1
Das isch super wenn bluet aglueged wird.
Ich set i ca 4-6 tag de eisprung ha mal luege wes de Zyklus usgseht.
Mir sind au na ame Huus sueche und gönd immer wieder go luege, arbet ich möcht mi ned stresse lo. Versuechs zumindscht.