Gemeinsam Hibbeln

168101112

Kommentare

• Ja bini froh, s tuet guet z wüsse das me nid älläi isch, obwohl jedi wo so muss hoffä eifach eini z viel isch webi findä. Drückä üüch allne au fest d dume😘
  • Ich han i allne Üebigszykle sehr viel symptome gha.. und woni dänn würklich ss worde bin hani absolut nix gha..🙈 dä körper spielt eim gern chli Streich wenns ume ss gaht.. ich hoffe natürlich fest das es bi dir es zeiche ufe ss isch.. aber teste wär sicher en option oder eifach nachli Abwarte wenn die Geduld hesch.. ✊🏻🍀
  • Update fu mier, Mens isch ihtroffe. Total ohni symptom. Janu hät nid selle sie. Mier wartet bis nach de Summerferie, um mich z erhole, den startemer öppe mit de 2te insemination. Mier hend grad chli d nase voll😒
  • Ohje @minggi das duet mir leid.
  • @wickie danke dier, ha nie dänkt das d belastig mal so gross cha wärde...
  • @minggi Duet mer leid und toi toi toi wiiterhin.
  • Duetmer leid für eu. Jo leider jede wo das muess dure mache häd psychisch e mega belastig woses natürlech nö eifacher macht leider.
  • @wickie wie gots dir, häsch hoffentlech bald scho packt und alles ide Lagerhalle? Chönders bald chli lockerer ahpacke im Wohnwagge?
  • @Elefäntli jo mir hend scho recht viel züglet am samstig chunt den no de ganz rescht. Hend gest obig nomol üs ziit gno und mit em nochbur ane gsesse und nomol e lösig gsuecht. Jetzt isch er uf zmol iverstande, dass me de sitzplatz chönt as Hus ane verschiebe so, dass me stross chönt hinder de sitzplatz verlegge das heisst den würd ihn balkontüre nüme störe. (Hemer bereits schomol vorgschlage, do hets ihm nöd passt. Mir vermuetet, dass sin Anwalt ihm gseit het, dass er kei chance het.) Jetzt mol luege wies woeter goht.
  • So guet immerhin. denn chönder glich biz vorher ahfange baue. druck eu dumme ✊🏻
  • @minggi dotmr au mega leid! druckä ganz fest Duumä
    dases bald klappt. Guäti Erholig
  • @minggi das tuet mer würklich au sehr leid.. verstah das mer schnauze volle het.. ets erhol dich mol und dänn lueget ihr nach dä Summerferie wieter.. 🙏🏻
  • Danke üüch allne 😘
  • @minggi Dörfi froge we alt du bisch?!
  • @Annic ja sicher, bin 28gi
  • Ohh so jung bini bi de tochter gsi. Das wird sicher bald klapped.. hoffemer wiiter...
  • @wickie Häsch scho ahzeiche oder susch was, i chum nö drus ha chli en mullmige unterliib aber i weiss das nö klappet häd, aber hoffemer jetzt mol nonwiter 🙈
  • @Elefäntli jooo i ha buchweh und kopfweh spricht für da, dass mini täg morn werdet cho. 😏
  • ojee ✊🏻✊🏻
  • So ldys mini news.
    Bin jetz grad bi de gyni gsi. Die hormon abklärig wird erst nach 6 monet ungschützte Gschläcjtsverkehr gmacht und au zahlt vo de KK, somit isches bi mor na zfrüeh. Es bricht mega ziit nach de spirale bis alles wieder so isch wes sett. Ich mue weni bis im november ned schwanger bi mich melde und den word die abklärig gmacht plus de maa mue es spermiogramm abge. Mal abwarte und fiiter gnüsse😂😂😂😂
  • Jo guet seb chani no a luege, dass noch de spirale sini ziit brucht bis alles wieder i pendlet isch. Aber isch halt glich doof für eu. Mini rot tante het sich au langsam uf de weg gmacht also au bi mir auf ein neues... obwohl i nöd weiss wie viel me do im wohnwage zum sex chunt mir sind ja glich alli i eim rum 🙈 i glaub mir müend mol ferie mache um de eisprung ume 🤣
  • @Annic Jo das verstohni jetzt au wäg dä Spirale das sich alles muess i pändle wünsch eu viel kraft debii und muesch luege es klappet bestimmt bis im Nov. 😉 Positiv denke.

@wickie Gäbeder d Kind um dä ES ume de Grosseltere 🤪😂
  • @Elefäntli haha jo aber weisch üse wohnwage stoht jetzt nöd ase versteckt i glaub do würd öppe no eine druf cho wa döt ine abgoht. 😆
  • @wickie das got und sus dusse gott sei dank isch summer😂😂
    Mir hend die chli vom partnet au bi euis im zimmer klapped also schoo eifsch psssst sii.

Jo mir blibed dra..,
  • Haha i bi jo gspannt wie da wird
  • Haha mit fantasie got alles 🤭😁
  • Grins ja das isch sooo.

• @Annic Das chani ets au na nahvollzieh das nach dä Spirale sini Zit brucht bis alles wieder ipendlet isch.. ich drucke Dume das es bis im Nov ischlaht..

@wicki: Mens becho? 🤣stell mer gad dä wackelndi Wohnwage vor 😜 hehe Chind abgeh und schätzele go for it..🤪

@elefäntli wie gsehts bi dir us?

Ich bin idä Warteschlaufe aktuell ES+8 Azeiche Aktuell ned würklich...
  • Phu hüt isch gad rächt Komisch.
    Ich han en komischä magä uderlibschmerze sind wäg. und d gfühl isch wie ä achterban 😬
  • ah und mini täg sötet sit gest cho aber ha immer en Zyklus vo 28-30/32 täg darum es häd no ziit ☺️
  • Ohhh hoffemer @elefäntli ❤️
  • Ohh Elefäntli dini Nerve het ich gern, da hätt ich scho lang testet.. ich drucl ganz dume ✊🏻
  • 🙈 Jo i wird sälber langsam nervös aber i glaub nö dra das Klappet häd 😁🙄
  • @Moowgli was häsch den du före gfühl? ab wenn chasch du Teste?
  • Bini au gspannt @elefäntli.... wenn testisch?!
  • Teste erst am DI oder MI wenns bis denn nonig cho isch 🤪
  • So ihr liebe, mir hend hüt de gröscht teil chöne zügle und hend jetzt eigli nur no grümpel i de wohnig womer mit ea paar schachtle den au no züglet hend... mini Mens isch wie erwartet am i trudle 😊 jetzt heisst auf in einen neuen zyklus mit wackelndem wohnwagen 😂
  • 😂😂😂 na den guet wackel!!

Nei natüli schaad aber mer hoffed wiiter.
  • Genau, die Hoffnung stirbt zu letzt
  • @Elefäntli: mis Gfühl isch eili recht guet ich chan am 24 Teste.. aber ebe das heisst au na nix gell.. mal luege wies siche die nögschte Täg entwicklet..

@Wicki: schad aber dänn hoffe mer ufen neue zyklus.. und das die Wände wackeln..🤪
  • News vo mir

Han mini täg immer nonig öber cho 😬 zyklustag 32 🙄 am SO hani trozdem mol en test gmacht negativ bi grad chli sehr verwiirt 🥴
  • @Elefäntli i würd nomol eine mache
  • Nomol eine mache @elefäntli
  • I weiss Test sind nö 100% sicher aber
    Am Tag 29 söter doch scho positiv ahzeige wenns so wär nö? 😬
  • @Elefäntli jo aber viellicht hesch en defekte verwütscht.
  • Denn wörs doch nüt ahzeige?
  • Wür au namal eine mache und wenn dini Täg bis afang nögscht wuche nani hesch evtl mal em Frauearzt alüte.. wärsch ned die erst wo dä ss Test mehrfach negativ isch idä erste Wuche..
  • bearbeitet 21. 07. 2020, 08:04
    Uii nei i wart lieber no e bizeli bevori gäld usem fenster schmeis. ha jetzt meh wie e johr ufgschriebe und jo gibs zue erst siti id akkupunktur gohn (2momet) hani en zyklus vo 32 täg Aber au erst 1x ka i dem Johr darum cha guet möglech si das hüt chunt 🤭 sös freuemer üs denn natürlech
  • voll peindlech ha gad dä moment mini täg öber cho, ohni ahzeiche und nüt 😬 normal gspüris amel scho paar täg vorher 🥴
  • Ja fallsd gnuäg Geduld hesch, würi au nuch chlei abwartä und dänn ändi Wuchä numal testä... Abr defekti und falschi Test giz immer widr... mos nüd sii daser dänn gar nüd azeigt, chu au sust verschideni gründ gii daser negativ azeigt und du glich schwanger bisch. Würsdr uf jedäfall sehr wünschä😊
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum