Levin gfallt mir persönlich besser und passt sehr guet zu Joel (beides tönt weich). Nur dr einizig „Nachteil“ (asichtssach) isch, dases dä Name vill git. Was bi Nick nid dr fall isch 😅
Bi üs geits au no gueti 3 Wuche bis zum ET und mir hend üs au nonig defintiv entschide. Bim grosse heimer üs au ersch bide Geburt definitiv festgleit 😂
i finge ou dass levin guet zu joel würd passe. die letschte wuche bini gäng vo levin usgange, bis mi ma hüt mitemne nöie vorschlag cho isch 🙈levin kenni bis jetz nur eine wo scho 13ni isch...!? du kennsch i dämfau vüu wo levin heisse?
i bi mit akupunktur/tee bereits am probiere izleite wüu d fä angscht het dass d versorgig knapp wird bis zum et am 6.juli. morn hani die nöchschti kontroue, ha s gfiöu dassi je nach ultraschall richtig wott afo ileite 🙈
Ja bi üs im Umfeld (Bekannti und ide Schuele) gits es paar Levin.
Aber wenn du nur eine kennsch und das bi euch nid so e gläufige Name isch, de spricht ja nüt drgäge 😃
Mier gfallt levin auch chli besser. Kenne au kei levin 😉. Nick isch zwar au sehr schön, aber stelle mer vor, wenn er de mal 40i oder elter isch, denn isch der name „zchli“ 😂... weisch aber wieni meine? 🙈🙈🙈
Mached doch bed näme?? 🤷🏼♀️ ich wühr jetz de nick wähle wel de levin scho eher en mode name isch und denke meh git weder de nick.
Aber levin isch au schon, kenni au es paari
Levin isch da wo ich wohne scho fast echli usglutscht, es heisset so viel so oder allg. Die L näme. Mir gfallt Nick viel besser und känne au en erwachsene wo so heisst und es passt und find nöd dass es nur en chindername isch. Näme sind halt gschmacksache
Mer gfallt Nick vell besser. Ha sgfühl de Name chond nie us de „Mode“😁
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
1
üse 1. sohn heisst joel...
778
778
626
1
1
778
Aber wenn du nur eine kennsch und das bi euch nid so e gläufige Name isch, de spricht ja nüt drgäge 😃
1
531
268
1
1
Aber levin isch au schon, kenni au es paari
1
271
38
1
jo die „L“näme das isch scho so... i bi primarlehrerin und weisses jo eigentlech 🙈 trotzdäm finigse no schön 😅
178
7