Mini (Chli) 18 Mönät
Hät ahfa jetzt grossi 86 (h&m aber nachli zgross) 80i isch zchli...
Mini kollegin Ihri tochter isch 19 Mönät und hät grössi 98i (sind aber fascht glich gross)
Wie alt sind euchi und weli grössi händer ?
Mini isch scho immer schmal gsi ... aber chan das so en unterschied mache ?
Kommentare
56
56
109
488
Ja C&A isch chli gschnittä dert muessi au immer 1 nummer grösser neh ...
H&M isch degege grad Gross 😆
250
7
109
19
53
2
0
gwüssi häns lieber wenns zgross isch und sis denn „länger chönne azieh“ oder lieber richtig passend etc.
und wie guet baut / fiin es chind isch...
mir sin jez mit 21mt zwüsche 80 und 86...
viel passt ihre aber au no im 74, si isch eher e fiini chlini, aber s 74 isch halt alles langsam chli kurz... au s 80 wird langsam z kurz...
defür rutsche d hose im 86 abe und tshirt & röckli sin eifach extem „sackig“ an ihre, defür vo dr längi besser wie 74/80...
grösseri sache azieh als es „brucht“ goht immer 😉 mir persönlich gfallts halt nid, wenns so zgross usgseht und nid sitzt 😬
488
Aber was defür megga praktisch isch .. alli summerchleider vo letscht Jahr (68) chani Ihre na ah zie ( Hose sind eifacht chürzer und chlieder sind jetzt meh Tuikas)
Sie isch ebe au meh ziehrlicher als anderi 🤔 chind ...
0
bi gspannt wie lang mr bi 86 bliebe 😬
488
159
Ich find es muess bitz passe, deerf chli zgroos sy zum dri wachse, abr nyd alles schlabbrig. So würd ich au nyd umelaufe🙈
Ha am donnschdig mitere kollegin znittag gässe. Ihre bueb isch 4 wuuche jünger wie mini und är het scho s 86 a🙈😉
109
Mini chönd nonig laufe, also hani au no kei Schuhe kauft. Mis schwiegermami meinti aber das ich sie jetzt scho ad Schuhe dra gwöhne söll. Für mich würs sinn mache Schuhe kaufe wenns den afanged mit laufe. Diheime hends antirutsch Socke a oder eifach barfuß je nach zimmertemp.
Ich ha ihne amigs 2 paar Socke agzoge wenns kalt dusse gsi esch.
Schuhe jetzt scho ja oder nei ? Wie hend ihrs gmacht ?
211
0
488
Ich ha au kei schueh kauft gha ... wo sie de die 1te schritt gmacht hät hani de lederfinkli zerscht kauft ... und jetzt lauft sie supper und ich han mini lieblings schueh Marke entdeckt (Kangoroos) die chani megga empfehle
0
im summer isch si barfuess gseh odr mit läderfinkli dusse (wenn dr bode heiss gseh isch) zum an de händ laufe...
2
778
159
Ich wird ihre denn schueh kaufe wenn sie wirggli lauft und au mag e paar schritt laufe dusse.
109