Ligg natürlich wie jedi nacht wieder emol wach. Wem gohts au so🤪?
Han mich länger nüm gmulde, isch so einiges gange bi üs. Mir sind ja aktuell grad am huus baue. Und das isch recht zitintensiv aber total e schöni erfahrig. Denn sind mir no für 3 täg is engadin, hend e 5h wanderig gmacht und ich mue säge, es isch super gange für mich.
Übelkeit isch so guet we weg, müedigkeit naja🤣...mir hends eifach bitz streng grad, drum viellicht 😜...
Untersuech isch super gsi, mir mached kei test‘s solang nünnt uffällig isch. Do ich 2. gebärend bin, sind mini nöchste undersüech bi de Hebamme, ganz zum ärger vo mim maa😝will de wett ebe s gschlächt wüsse und das wird ez no 8 wuche go bis mir wieder en Ultraschall hend(wenn mers denn überhaupt gseht)
Mir isch es eigentlich gliich was es git, ich beschäftige mich grad eher mit mim buuch. De isch di letschte täg soo bläiht gsi🙄 und mini verdauuig isch au miies gsi.. ich fühl mich eher unwohl mit buuch. Aber das isch scho bi miner tochter so gsi😉...
Sus gits nüt neus, han ja grad e halbe roman verfasst😆😆😆
Hebid sorg✌️Und liebi grüess
Also das mit em wach blibe hani leider nid voher immer bis 4i 5i wach blibe ohni problem jetzt ish es wunder weni mal bis 00:00 cha wach blibe 😂😂 mich und min mah intressierts gschlecht au nid so aber alli anderi natürlich😂 welli wuche bish de?
@samira aso ich meine ich verwache und denn bini für 2-2,5 stund wach.. ischlofe tueni scho am 20.30🤪ich schaffs scho lang nüm zum mol en film luege...
Bi i de 16 wuche.... und du?
Ech störe jetzt schnell be üch be es März mami 2020 ond hät no en ss-wintermantel ond 2 ss-Pullover (hellblau und schwarz) villicht cha jo öper no öpis bruche😉
Hooooi Zäme mir sind au da🤗🤗 hoffentli gahts eu allne guet 🍀🍀wooow es git sooo viel März 21 Babies😍😍😍 sooo schöön🥰bi eus isch de ET am 20.03.2021🙏🏼🙏🏼 liebs Grüessli, Gülcan
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
29
2
29
430
15
Ligg natürlich wie jedi nacht wieder emol wach. Wem gohts au so🤪?
Han mich länger nüm gmulde, isch so einiges gange bi üs. Mir sind ja aktuell grad am huus baue. Und das isch recht zitintensiv aber total e schöni erfahrig. Denn sind mir no für 3 täg is engadin, hend e 5h wanderig gmacht und ich mue säge, es isch super gange für mich.
Übelkeit isch so guet we weg, müedigkeit naja🤣...mir hends eifach bitz streng grad, drum viellicht 😜...
Untersuech isch super gsi, mir mached kei test‘s solang nünnt uffällig isch. Do ich 2. gebärend bin, sind mini nöchste undersüech bi de Hebamme, ganz zum ärger vo mim maa😝will de wett ebe s gschlächt wüsse und das wird ez no 8 wuche go bis mir wieder en Ultraschall hend(wenn mers denn überhaupt gseht)
Mir isch es eigentlich gliich was es git, ich beschäftige mich grad eher mit mim buuch. De isch di letschte täg soo bläiht gsi🙄 und mini verdauuig isch au miies gsi.. ich fühl mich eher unwohl mit buuch. Aber das isch scho bi miner tochter so gsi😉...
Sus gits nüt neus, han ja grad e halbe roman verfasst😆😆😆
Hebid sorg✌️Und liebi grüess
430
15
Bi i de 16 wuche.... und du?
430
29
2
16
29
29
0