Hello zemme, min chline 10 wuche alt het glaubs e sugverwirrig bi mir aber nöd sicher, eig. Gibi ihn wenni mit ihm unterwegs bin de Shoppe oder wenn de fründ ihn mal de Shoppe wet ge suscht nur brust.. aber er strittet mite brust sit letschte Dunnstig.
Ha denkt vlt het er büchli weh oder suscht öpis aber am fritig bin Arzt Termin isch alles guet gsi. De Arzt meint ich söll ihn halt Schreie lah und ja kei shoppe geh wenni wieder stille wot. Has hüt probiert.. De arme het mer aber zlang brüellt, ich schaffes nöd ihn nöd de Shoppe geh..
Ich weiss nöd obs e sugverwirrig isch will er trinkt us de brust und vom shoppe sit er ca. 3 wuche alt isch ohni problem...
Het öpert das au scho kah?
Stillhüetli hani bis ca. 4ti wuche brucht denn nüme er hets nöd gern ka und mir isch wichtig dass mini brust ihn durch sin Speichel das Git woner brucht.. 😩
Kommentare
250
531
211
226
Wie häsch es du unterwegs gmacht?
Komischerwis het er die nacht au us de brust trunke ohni schimpfe nüt..
Aber jetzt passts ihn wieder nüm wird aggro wennis versueche zgeh..
211
67
Ich ha denn es zitli alles weg lah und inzwüsche (sie isch jez 4 monet alt) funktionierts wunderbar. Sie nimmt de Nuggi und ich bin am abstille, sie nimmt also aktuell Schoppe und Brust..
226
@peach wiso tuesch abstille wenni fröge derf..?
67
Ich bin am abstille well ich im Oktober weder afange schaffe und denn nüme wot stille, au wegem abpumpe und anderersits isch für mich de Moment cho wos für mich gnueg isch 🙈 evt. bhalt ichs bi das ich sie eifach no ide Nacht stille, aber das weissi jez nonig 😉 Am Afang vom abstille hani chli mit mir ghaderet ebs wörkli s richtige isch, aber inzwüsche mueni säge dases für mich vollkomme stimmt so 😊
226