Ich bin 32 und bi mir isch es s 3. Kind aber die 5 ss. Ich lüte morn a und frog obs langet wenni de termin wo i inere wuche han wohr nime. Es het ebe gheisse i müess mi sofort melde wenni schwanger bin will i scho zwei fg gha han
Also ich bin gester bim ultraschal gsi leider het sie no nöd viel gseh, mir hoffet jetzt das wo mir gseh hend das das s embryo ish. Han am 1 sep de nächschti termin. Han immer wieder liechti buchschmerze
Wie gahts dir wickie?
Ha au durend wieder chli buchschmerze bi jetzt am Magnesium neh. Ha hüt a glütet aber d mpa het chli doof due... i gang am mentig zu fa. Bi gspannt wa sie meint.
Oh schön gratuliere ganz herzlich. Mir gohts eigli ganz guet. Mengmol es zieh im buch aber sust nüt... i dör morn zu de fraueärztin bin gspannt. Wie gohts dir?
@wickie danke dier vielmol. Ich weiss nid wes üch gaht aber de gedanke das nu alles so früeh isch macht mr chli angst. Wär jetzt gärn scho ide 12 wuche🙈
Ah ja stimmt 😁. So ich han ez mal ä frag, ha hüt wieder gschaffet nach de Ferie. Wenn würdet ier de chef informiere? Warte bis die 12 wuche ume sind? Het da epper erfahrig?
Hm ok, bin ebe Teamleiterin u d am fritig hemer sitzig, chef, abteiligsleitig und ich, will mr d personalstruktur früsch mend plane wegere wiiterbildig funere kollegin. Weiss jetz nid obis den söll säge, susch mussme in 6 wuche nomal alles früsch plane...
Also mini Vorgsetztin isch informiert, eigentlich nur im Falle falls es wieder nöd klappt das sie weis wieso ich fehle(was ich aber nöd hoffe) plus no schaffi im Verkauf und will mich jetzt i dene wuche nöd all zu fescht belaschte.
Also i has bi beidne ss frühe gseit eifach au im fall der fälle wenni würd usfalle oder so, dass gwüsst hend warum... do i jetzt nüme schaffe resp. Nur ufem eigene betrieb hani das problem zum glück nüme
Hallo liebi mitschwangeri😁 we gahts üch so? Gspüret ier öppis? Sindr all scho bim ultraschall gsi? Ich cha erst am 10. Sept, mach mr chli sorge ob miis würmli würklich det isch wos setti🙈
Das mit ein Magnesium isch ganz einfach, wenn zviel häsch gits würkli Durchfall.
Du chöntisch aber au ä halbi zuäsätzliche ne wenn ä ganze zviel isch .
I muäs oder dörf jetzt zum Arzt und bi scho chli nervös 😀
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
0
2
0
2
0
gratuliere euch zur Schwangerschaft🤰🏻habe vor 2 Tagen positiv getestet🥰
2
0
0
0
Hehe wickie vo wo bisch den?
2
0
2
0
2
0
0
2
0
Wie gahts dir wickie?
2
0
Au i ha positiv testet. Wiä gohts eu?
2
33
2
33
2
33
2
33
33
0
2
33
11
33
33
0
33
2
0
2
33
2
33
2
33
2
0
6
Du chöntisch aber au ä halbi zuäsätzliche ne wenn ä ganze zviel isch .
I muäs oder dörf jetzt zum Arzt und bi scho chli nervös 😀
2
33