Hoi zame
Interessiert mi was fuer Veränderige ihr erlebt hend vum erste ufs zweite Chind?😋isch es viel strenger ksi und i wellne Berich alles hets üch gforderet oder isch s neu ksi? Hend ihrs unterschätzt oder hend ihrs üch so vorgstellt? Üsi isch 16 Monet alt. Kenne Frau wo im gliche Alter Kids hend und scho as zweite wend....aber ich chas mir nani vorstelle. Ha zimli Respekt voreme zweite obwohl das hüt wie standard esch....
Kommentare
62
778
Bim zweite hanis viiiill meh chönne gniesse alles, ha gwüsst was in etwa uf mi zue chunnt. Ha au nur ganz e liechte (4 täg) Babyblues gha bi ihre.
Mir hend knapp 4 jahr altersunterschied und findes perfekt eso. De gross isch usem gröbste dusse und isch rächt selbständig, schloft düre und isch troche tag und nacht. Das isch mir wichtig gsi.
Was mi aber am meiste beschäftigt, isch s schlächte gwüsse am gross gägeüber...ha s gfühl i wirde ihm nümme grächt, cha nid so uf ihn igoh wie bisher (was au normal isch). Die intensive Mami/Sohn momänte hei abgnoh und er muess vill zrugg stecke und warte, was mer sooo leid duet. I probiere fest immer exklusivzit izplane i tag, wenn sini schwöster schloft. Bi froh isch si so pflegeliecht bis jetz. Mi gross machts au sehr guet und er liebt sis schwösterli sehr. Es git täg do klappet grad gar nüt wies sött 😅 Aber es si au erst 2 mönet vergange sit de geburt, bi zueversichtlich dasi bald wieder meh zit ha für mi gross und alles andere ❤️ Das isch die grössti Veränderig woni z kämpfe ha.
335
778
Stille oder nid stille, s wichtigste isch, dases am Mami guet geit, nur eso chasch am Chind au das gä wos brucht ❤️ mir läbe zum Glück inere Zit und imene Land wo üsi Chind au ohni Muettermilch chönne gross wärde. Ig bi absolut fürs Stille, (ha sälber sehr lang gstillt und jetzt bim zweite wider) aber nur solang dases am Mami au guet geit drbi.
335
16
335
250
335
0
1
Ich denke es isch wichtig dasmer au em Grössere immerna gnueg Ufmerksamkeit schenkt; mir gänd de grösseri au nur elei zude Grosseltere wo er ganz elei nur Ziit mit ihne und volli Ufmerksamkeit hett😄 es gaht super. Und mer isch ja sich au scho einiges gwöhnt und vieli Handgriff womer eifach macht sind so dinne na vom erschte dasses bim 2. nüme so vill Ufwand isch😉
335
250