Kinderwunsch - Hibbelgruppe

Salü

Ich 29gi, 6. ÜZ sueche lüt wo mit mir mithibble und für Frage und sust Ustusch e Gruppe bilde wänd. 🥳

was hani bis ez alles probiert:
Ovutests vo CB
Frauemanteltee
Mönchspfeffer
neu au AVA

LG 🍀🍀🥳🍀🍀

Kommentare

• Hoi zämme🙋‍♀️ mir föhn jetz au wieder ah mit bastle😇 ha e sohn wo hüt 09.10. 1 johr alt wird
  • Süess wünsch ihm alles gueti!! 🥳Hoffe chasch ihm schnell es gschwüsterti schenke ☺️🍀
  • Salü zäme. Ich u min fründ sind etz au siteme halbe jahr dra, klar isch nonig so lang aber bin hald au scho 35gi u wür mi so froie wenns ändli mal klappt. 🥰
    Han die wuche irgendwie gfühl gha es hät klappt, han am mäntig zistig ganz liechti bluetig gha, würkli fasch nüt u ganz hells rot u dä hani scho dänkt das isch e inistigsbluetig. Und hüt hani etz glich mini täg becho.😔
    Ja war wohl nix. Etz wieder en monet abwarte. I probier mi ja nöd dstresse, min schatz seit das au immer, es klappt de scho mal. Aber isch hald nöd eifach.

Schöne abig u schlafed guet 🍀🍀🍀
  • Hallo Speedilein

Jo immer die zuesprüch lo di nö strässe lenk di biz ab usw machmer eifach langsam nöm ghöre i kenns sehr guet han fast 2 johr lang ghibbelet.

uf en neue monet druck dir fest dumme ✊🏻
  • Ja gäll wämmer will dä willmer. Isch eifach mühesam.
    Danke dir viel mal.
  • Hallo zäme ich bin 32gi und mir sind im 2.ÜZ. Ich wünsch mir scho sit 5 Jahr es Baby und ändlich isch min Maa au bereit defür🥳
    Ich nimm sit paar Mönet Folsüri und han jetzt au mit Mönchspfäffer agfange. Ich hoffe das ich am Fritig ned mini Täg bechum🥰
  • Hoi zäme, ich gsell mich gern zu eu. Mir sind jetzt im 3. ÜZ. Mir hend scho eh Tochter wo 16 Mönet alt isch.😍 freu mich uf de ustusch mit eu🌸
  • Hallo zusammen :)
    bin 31 und wir sind jetzt im 2. ÜZ und ich Stress mich leider jetzt schon 🙈 dachte ich geh das ganz entspannt an, aber das war wohl nichts.
    Liebe Grüsse ☺️
  • @NicoleS_1989 das kenn ich leider... han ich au wele aber irgendwie ischs doch nöd so entspannt bi mir 🤣🙈
  • Liebi Fraue wie gahts eu allne?
    Isch so ruhig da🙈😁
  • Hallo Mimar
    Han grad e FG ka und bi am warte uf mini Täg dasmer nochher wieder chönd witer mache 💪🏻Wie gots dir?
  • Oh nei das duet mir denn leid😪 wie gahts dir demit?🌸
    Mir gahts guet danke😊 probier nöd immer ah das einte Thema ds denke, was mal meh und mal weniger guet gelingt...
  • womer d nochricht öber cho händ isch d wält zämä brochä wel mir halt scho 2 johr am Hibbele sind und denn häds entlech klappet nochher die nochricht. aber sit i d usschabig ka ha gots mir erstuhndlicherwis sehr guet 💪🏻
  • Uii ja das verstahni! Schön wenns dir jetzt wieder chli besser gaht🌸 ich druck dir uf jedenfalls fest duume das es schnell wieder klappt🍀🐞
  • Danke, druck dir au dumme ✊🏻
  • Danke 😊🌸
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum