Mini Tochter wird im Januar 2i ... und ich wot ihre es Laufrad schänke ...
Welles chönd Ihr empfehle ?
Bin mir au unsicher vo de grössi
😆 sie isch rächt ziehrlich
Merci für dAntwortä 😘
Ig ha für mi Bueb s Puky (LR M) kauft gha mit 1,5 jährig und er isch jetz 4i und fahrt immerno demit ume. Findes es super Laufrad wo au nid sehr tüür isch.
Jetz wächsle mer aber ufes richtigs Velo 😄
Ah scho ? Ha ebe gmeint mit 2i muess mer de wider es anders chaufe 😄 ... bzw. Mit 3 ... aber ich wot eis ha wo sie de hät bis sie es "normals" Velo bechunt
Nenei, me cha de Sattel und de Länker höcher stelle wenn si wachse. Mi Bueb isch jetz öbbe 105cm gross und es isch jetze z chli, mir hei alles ufs höchste gstellt.
Puky het no es grössers Laufrad wo ab 3 jährig isch mit Bremse dranne, aber das hani mer nid kauft.
Ja ich bin mir ebe unsicher obs chlinä oder mittlere ... 😁 am liebschte hätti es chlises aber mit Luftreifä aber das gits ja bim Puky ned ...
Aber ebe mini chli isch eher Ziehrlich und dänks sMittlere wär na zgross.
Haha was mer ned alles wot .. chli,luftreife trittbrätt und en ständer wär ideal 🤣
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
778
Jetz wächsle mer aber ufes richtigs Velo 😄
488
778
Puky het no es grössers Laufrad wo ab 3 jährig isch mit Bremse dranne, aber das hani mer nid kauft.
488
Aber ebe mini chli isch eher Ziehrlich und dänks sMittlere wär na zgross.
Haha was mer ned alles wot .. chli,luftreife trittbrätt und en ständer wär ideal 🤣