🤗 hallo ihr Lieben. Bei mir sollte es so um den 18.07. soweit sein. Habe anfang Dezember den Termin bei der Frauenärztin und weiss dann mehr. Diesmal hatte ich echt lange und unregelmässige Zyklen, daher bin ich mir recht unsicher. Es ist auch bei mir die 3. Schwangerschaft bzw. die 4. ich hatte vor Nummer 2 noch eine FG. Meine sind nun 4 und 1,5 ❤️
ich bin auch sehr müde... muss nachts öfters auf toilette, meine büste spannen etwas und aktuell ist mir etwas unwohl... aber ich würds jetzt noch nicht direkt als übelkeit einstufen😅
Wir fibern für unser ersten nach 4.5 Jahren üben und etliche befruchtungsmethoden bin ich nun das zweite mal schwanger. ❤️ im sommer war ich schon mal hatte aber eine fiese Analfistel/ Abzess und leider hat der kleine schatz nich überlebt oder was sonst etwas. Kann man ja nicht genau sagen. Und jetzt finern wir ❤️❤️ aber im Moment habe ich ein gutes Gefühl nebst den Ängsten die man halt daneben immer hat. Nächste Woche erster Ultraschall 🥰
I ha mine die Wuche kah, alles guet 😊❤️ i ha am Mentig no eine wel mir wechsle jetzt zumene normale Gyn. Sind jo im Kinderwunschzentrum gsi, bi eus hets natürlich nid klappt kah. Mol luege öbi am Mentig öpis bechum. I ha eifach Info becho wegem Esse bzw. scho vor leste schwangerschaft. Nögsti Wuche isch de Bluetwerte teste. Bi mir gits jetzt e überschnidig vo beidne Gyn. Gwüsdi warte glaub mitem Muetterpass bis zur 12 Wuche chume do au nid drus me lisst verschiedeni Sache.
Hallo bei mir sollte ET am 19.7.2021 sein. Getestet hab ich am 23.11 positiv da ich am 3.11 noch meine Tage bekommen habe. War schon beim FA und hab das herz schlagen sehen und die FA teilte mir dann mit das ich in der 8 Ssw bin. War bissl überrascht über die mitteilumg. Also war es einen einnistungs Blutung.
Wir gehen am 19.12 nochmals zum US
Wie gohts euch? I han letscht wuche wieder bluetige ka, das mol aber kei schmierbluetig.. han etzt e wuche strengsti bettruhe ka. Und hüt bi de kontrolle isch alles guet gsi.. am baby gohts zum glück guet. Nackefaltä und di rästliche sache wo si kontrolliert hät sind alli au guet.. obs es meitli oder en bueb git hät si noni chöne säge😁
Ich be mitem 3 wunder Schwanger die grosse sind 11/15 und ha de ET 19.7.21
Am donstig hani de ersttrimestertest.
Beschwerde hani keini bis uf schmerze bide Brüst.
Uf Local Family hets en WA Gruppe gha. Bi aber nonig dinne gsi will ich nochli han welle warte. Bi ah j de LF Gruppe gsi und jz isch alles weg! 🤦🏼♀️Hets den do jz ah Mami wo bi LF i dere Gruppe gsi sind?
Mir gotz jz vill besser. Übelkeit isch verbi. Nur no ab und zue...aber isch ok so. Han ca. 7 Woche jede Tag müesse. Hani vo minere 1. SS gar nid kennt. Die hani Beschwerdefrei gha. Jo mol luege wies witer got.
Morn hani äntli min 2. Termin. Bin jz i de 15 ssw.
Villicht erfahri jo was es git.
Bisher bin ich stilli mitleserin gsi. Ich han ET am 21.07.21 (üses zweite Kind) und mir wönd üs vom Gschlecht überrasche loh. Mir und em Baby gohts bisher seehr guet. Wie gohts euch allne?
hallo zämme 🙋♀️
ich ha eJuli Baby 2020(eBueb) Falls öbbr inträsse an Kleider in guetem Zuestand het grössi 50-74 könnet ihr mir epn mache. Schick au gärn Föteli.
Wünsch euch no egueti Schwangerschaft😊
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
0
1
0
0
0
1
darf ich mal fragen ob ihr denn viele schwangerschaftssymtome habt?
ich bin einfach müde, meine brüste spannen etwas und ich „rülpse“ den ganzen Tag lang😅
1
Meine Tochter 6 Jahre ist am 20 Juli Geboren🙈
0
0
1
Herzliche Gratulation☺️
1
0
0
1
0
0
0
0
0
1
heit dir irgendwie infozüg oder so öpis bercho nachem erschte termin?
@Meutang wie isch di termin gsi?
0
1
0
1
Wir gehen am 19.12 nochmals zum US
Allen eine schöne SS
0
1
Ich be mitem 3 wunder Schwanger die grosse sind 11/15 und ha de ET 19.7.21
Am donstig hani de ersttrimestertest.
Beschwerde hani keini bis uf schmerze bide Brüst.
Liebe gruess
11
13
36
13
36
10
11
@Shaksa Ich schrieb dir e privatnachricht mit mire nr
36
36
I bi gspannt öb mirs am FR erfahred, de hämer de nöchschti Termin. 🙏🏼
13
36
Morn hani äntli min 2. Termin. Bin jz i de 15 ssw.
Villicht erfahri jo was es git.
10
4
ich ha eJuli Baby 2020(eBueb) Falls öbbr inträsse an Kleider in guetem Zuestand het grössi 50-74 könnet ihr mir epn mache. Schick au gärn Föteli.
Wünsch euch no egueti Schwangerschaft😊