Hallo liebe Mamas.
Ich hab bisher mit der Spritze verhütet. Seidem ich nach der Geburt des 2. Kindes wieder mit der Spritze begonnen habe, nehme ich zu und die Libido ist im Keller..
Nun bin ich auf der Suche nach einer Verhütung.
Wie verhütet ihr?
Wie sind eure Erfahrungen?
Habt ihr Empfehlungen oder was würdet ihr vermeiden?
Lieben Dank an euch🌸🌸
Kommentare
109
Als ich den Nuvaring zum ersten mal benutzte fühlte es sich ,die ersten paar stunden, wie ein Tampon an.
Aber danach spürte ich den Ring gar nicht mehr und musste paar mal nachschauen ob er wirklich noch drinnen ist😂
Ich bin sehr happy mit dem Nuvaring.
Lass dich doch mal bei deiner Frauenärztin beraten
Lg dina
250
790
790
250
Tönt krass, aber ha mir denn gseit es git en usweg au wenni schwanger würi werde. Ich weiss zwar nöd öbi de würkli abtriebe hetti. Aber das het mir ghufe. Und mir händ immer zum Eisprung GV gha i dene zwei Jahr woni sie dine gha gan 🙈 Es isch eifach de schönsti Moment im Zyklus 😅 und bi nöd schwanger worde 😉
1
- ich han en Kaiserschnitt gha und dörf etz im nächste Jahr ned schwanger werde wege de Narbe. Darum hani öpis sehr zueverlässigs brucht (vorusgsetzt mer vergisst sie ned zneh...😄)
- momentan tueni mis Chind no stille und de Milchfluss dörf ned ghemmt werde. Mit de Minipille wo kei Östrogen dinne hed we die „normali“ Pille gahd das.
- Üsi Familieplanig isch noned abgschlosse und wird öpe i 1.5-2 Jahr scho witergah.
Eigentlich hani au nüme Hormon welle neh aber mit dere Minipille gahds mier guet und als „Übergangslösig“ isch das für mich ok.