1. Wunder

2»

Kommentare

• Ohe duet mer leid. 😔 ich bin no am warte u teste am dunntig. Han aber au nüm so hoffnig.
  • Hey irgendwie gaht mini App nüm🙄
  • bearbeitet 29. 12. 2020, 21:46
    Mini isch au nüm gange. Hät glaub chli störig gha.
  • @Zireael Nid speziell. Han erscht Ändi November de Nuvaring abgsetzt, när Abbruchbluetig normal gha. De Eisprung hed stattgfunde. Han nochhär die ganzi 2. Zyklushälfti extrem schmerzendi Brüscht und Zwüschebluetige gha. De Aruer bir Fraueärztin hed ergä, dass das guet chan sie nochem Absetze. Und denn am 23.12. chli meh Bluet und Temperatur isch abe. Noch 3.5 Täg isch Periode dure gsi und wiise Zerfix gha, aber när am Obe heds weder agfange und jetzt scho de 3. Tag weder blüetet. Hoffe wird jetzt denn besser, söscht lüti nomou a. Blüete spmit fascht sit 2 Woche immer es bitz. Närvig. Aber äbe. Han ä usprügti Polioektopie sit Jahre. Isch scho mehrmals cerätzt worde. Wohrschinli spilt das ou no dri :-/
  • @dixi90Ja das guts gern nach dem mer verhüetig abgsetzt het, aber denke das pändlet sich schnell i🤗 mit Polioektopie kenni mi gar nöd us vo was chunt das oder cha mer das eifach übercho?
  • @Zireael Das gids anschinend no oft gem. Fraueärztin. Solangs nid usartet isch‘s halt eifach närvig, aber absolut ungfährlich :-)
  • Min Drache 🐲 isch bis jetzt nonit cho... I glaub es cha no es Zietli go...
  • Han de test glich scho gmacht willi eifach nüm hsn chöne warte. Und er isch positiv 🥰🥰
  • @Speedilein Ohhh soo schööön Herliche Glückwunsch🍀🍀🍀🥰🥰🥳🥳
  • @lachuli Meinsch chönt e Ihnistigsbluetig si? Hesch das letschmol au scho gha?
  • @zireael I han no gar kei Bluetig ka.. I han mini FG an 28.11 ka jedoch Han ich Usschabig erst am 11.12 gsi.. Darum chas no 2 Wuche go...
  • @Zireael danke dir viel mal 🥰
  • @lachuli Ja das cha amigs paar wuche na ga. Aber wo du schwanger worde bisch hesches erst bim Teste gmerkt oder hesch det e Ihnistigsbluetig gha? Ich merk bi mir momentan gar nüt und Ihnistigsbluetig hani au nie gha.
  • @dixi90 Das weg ätze dönt recht schmerzhaft🥺aber wens nöd gfährlich isch isch super😊
  • @zireael I han kei Inistigsbluetig ka.. I has gmerkt well i ständig ufs 🚾 han muesse go.. Den han i testet und es isch positiv gsi...
  • @SpeedileinDanke vell mol esch lieb vo der!☺️Gratuliere der zo dim positive Test ond druck fescht Dume das alles witer guet chont!
    Ich han leider sit gester Bluetige💔😢 Mer hoffed aber no fescht das alles guet esch ond nor so e Zwöschebluetig esch! Aber glaub send z fescht för da!😢😢😢
  • @Denise81 🥺 druck der Dume das es nur e ZB isch🍀
  • @Denise81drucke dir au ganz fest Dume 🍀
  • @Denise81 Drücke fescht Duume!!!@Speedilein Herzlichi Gratulation@Zireael Isch nid schmerzhaft. Mängisch brönnts chli, aber nur minim.
  • @Denise81 danke dir viel mal.🥰
    Oje hoffe isch alles guet mitem chline würmli😔
  • @dixi90 danke dir viel mal🥰
  • Hey isch do no öbert aktiv?
  • @Jani Hallo🤗Ja ich, wie lang üebsch scho?
  • sit afangs johr also nonig lang und du?
  • Jo, leider bechumi wohrschinli hüt no mini Täg und wörd somit i 3. ÜZ starte. Han eher ä churzi 2. Zyklushälfti, rund 5-7 Täg Schmierbluetige vorhär und starks Brustsymptom 1-2 Täg vor Eisprung bis Isetze vode Mens. Han aber erscht Ändi November ufghört hormonell zverhüete.
  • ich han sit paar täg so brustschmerze 😫
    eigentlich hani da nur wenn ich am nöchste oder übernegste tag mini täg bechum. sit gester isch mir schlecht und i ha so e komisches zieh im buch aber nöd immer uf dä gliche sitä. leider isch min zyklus immer recht unterschiedlich aber sowas hani nonie gha.
  • @dixi90 du häsch gad wider en normale zyklus gha noch em absetze vo de verhüetig?
  • @Jani Han Basaltemperatur gmässe und beide Zykle ä Eisprung gha. Im 1. Zyklus zwüsche Tag 17-19 und dasmou Tag 13-15. Leider eifach ab denn Brustschmärze und churz drufabe Schmierbluetige bis dMens (chli verfrüeht) isetzt.
  • @Jani Der 1. ÜZ waren 28 Tage und dieser wird 22 oder 23 wahrscheinlich.
  • okay. aber isch schön dasd gad vo ahfang ah en normale zyklus gha hesch
  • @Jani Das isch eso und do bini sehr dankbar. Nur länget halt die verchürzti 2. Hälfti leider nid fürni Iinischtig :-(
  • @dixi90 jo da isch so. aber du muesch glich positiv blibe 😊
  • @Jani Jo uf jede Fall. Hät am
    fritig Termin bi minere Fraueärztin wägem lang aduurende Brustsymptom und die 2-wöchige Bluetige. Da ich jetzt aber wohrschinli ide nöchschte Stunde dMens bechume, lüti morn wohrschinli a und verschiebs um 10 Tag. Mini Johreskontrolle wär noche und gemäss minere Recherche isch de Chräbsabstrich während de Mens nid ussagechräftig.

@all gällid, ide Schwiz macht mir bir Johreskontrolle nie vaginale Ultraschall. Im Dütsche isch das anschinend Standard? Ich bin 30i und han no NIE ä Ultraschall gha bim FA, obwohl ich mind 1x jährlich go.
  • @dixi90 Mini FÄ het immer Vaginal gschallt, aber es mached glaub nöd all FA chasch aber sege sie söllets mache
  • @Zireael Denn verlangi das glaubs emou. Han das ächt no nie gha und wörd das scho no sinnvoll finde. Danke dir!
  • @dixi90 Ja finds au na spannend mini het mer amigs na gseit wo ich öbbe im Zyklus stah und was sie alles so gseht☺️
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum