Ciao zämme
Mini Tochter isch bitz mehr als 3 Monet alt und het immer no rächti Kolike und vill Luft im Körper.
Het öper es ähnlichs Problem oder scho Erfahrige mit dem gmacht?
Ich ha vom KA Flatulex und BiGaia Tröpfli beko und ich sälber trink vill Fencheltee für sie (sy wird voll gstillt) aber es git ame ächt schlimmi Daag odr Nächt...
Würd mi freue vo euch zhöre🙏🏼😊
Kommentare
488
Wenns gabz schlimm gsi isch ide Nacht de hani ihre es Virbocol Zäpfli geh .. das halt extrem gege Unruhe Zahne und Kolike..
Was mir de au gholfe hät isch de Osteopathie , sie isch bide geburrt rächt schnäll unscho und hat durch das blockadene gha.. nach de 1ti Sitzig isch sie woe usgwäschlet gsi 😁
2
In dr Osteo bini scho gsi, dert het me mir gseit es seigi alles in ornig ich selli eifach geduld ha, die phase goht vrbie..
es duet mr eifach leid für sie wenni seh wie sy am kämpfe isch.. das es vrbie goht weissi aber ich will natürlich das es ihre guet goht und sie so wenig wie möglich schmärze het..
488
250
Ich cha dir s Bäuchleinöl vo Weleda no empfehle und würkli nach jedem stille oder sogar zwüscheddüre ufstosse la. Und nach em stille 20min dies Baby nöd flach anelege. Etweder träge oder i e Babywippe oder so ähnlich lege. Das wäred so Tipps vo mir.
250
2
2
S’bäuchleinöl hani, das benutzi au oft, vor allem wenn sy schlöfrig isch, sunst isch sy vill zu aktiv und kunnsch fast nit an das büchli aane🤣🤣Und wägem stille, jooo, das isch halt bitz es problem will sy am liebste im bett gstillt wird und dert ligt me halt.... kei ahnig wiso aber in de wiegeposition druggt sy immer de rugge duure und luegt im züg umme au weni amne ruhige dunklere ort by wos eig gar nüt zseh git... aber ich wirds sicher immer widr probiere und luege obs vlt doch widr afot klappe, will am afang hani se immer in dere position stillt aber dert isch sy halt no ganz neugebore gsi und het fast immer d’auge zue ka😴😅Dangge dir uff jede fall au für dini tipps❤️💋
2
250
Das mit em Vitamin D3 hani i de FB Gruppe Stilken Schweiz gläse.
531
1
2
2
2