Hoi zĂ€mme mini chli wird am 24.12 genau 3 monet alt. Ich stille sie voll aber weis eifach ned obs ehre langet. FlĂ€sche geh weti eifach ned. Sie trinkt megaaaa schnell aber mĂ€ngisch au gar ned. Den brĂŒellt sie brust mĂ€ngisch voll a und nimmt sie ned. Letzt nacht het ehre mage knurret also glaub ich zumindest aber sie het gschlafe und ned gschroue. Ich weis ned witer han en mega psychische stress welli unbedingt stille wet aber angst han das sie ned satt wird. Sie nimmt au ned guet zue het aber immer nassi windle und au gross. Oh manđđđ
Kommentare
250
790
778
Und dĂ€nk dra, entspannts Mami - entspannts Baby â€ïž wĂŒnsche dir alles gueti und hoffe es wird gli besser đ
6
6
79
Us wellere Region chonsch denn du? Frög doch d'MĂŒettereberatig, öb sie dir en gueti Stillberatig IBCL chan empfehle. Ond sust La Leche League afroge. Die hend en Liste vo Fraue wo dir sofort chönd Helfe und wenn sie ned wiiter wössed au gueti IBCL Stillberaterinne kenned.
Chunt alles guet â€ïž
2
Psychische stress und woher de kunnt, will dich do au nit vor allne froge, wennd magsch kasch mr gÀrn en privat nochricht schriebe aber sunst kani dr nur sage gib nit allzu schnÀll uff au wenns nit immer eifach isch. Ich hilf dr gÀrn wyter wenn immer ich ka. Ich stille au voll und es isch au nit immer alles easy gsi bis jetzte.
Lg ninaâ€ïž
1
Du machsch das super. Mach wiiter so! đ€
Bi mier ischs im moment so dass ich wirkli z wenig milch ha, will mini chlini muus z wenig effizient trunke hed und ich das nid gmerkt ha. Jetzt bini dra, midere tolle STIBE vo de La Leche League, mini Milchproduktion azkurble und mini Muus bim trinke z understĂŒtze. Es gid anderi Möglichkeite als de Schoppe. Und ier schaffed das.
Ich cha dier nur au empfehle zunere STIBE LLL kontakt ufzneh. Sie sind menschlich, kompetent und ifĂŒhlsam đ
Glaub a ĂŒch, ich packed das đȘđ„°
531
Ich kennes nur zu gĂŒet! Gidanke uber gedanke. Und die angst, dass sie zwenig zuenĂ€hme!
Was heisst fĂŒr die zwenig zuenĂ€? Mine chli het phasewiis ganz schlecht zuegnu & denn uf zmal en riese gump gnu. Er het teilwis max. 2 nassi windle am tag gha... Ich han mi so la stresse. Ver nĂŒt. Jetzt ischer 11 mt. han ihn 5.5 vollgstillt & er isch tip top fam gwicht, obwohler au phasewiis chli abgno het.
Isch si aktiv & ufmerksam, het sie appetit? De muesch der gar kei sorge mache! Git babys wo eifach chli langsamer zuenehme. So lang sie zuenimmt (au nur 10g) isch alles guet.
Und das wo du verzellsch, tönt chli nach brustschimpfphase. Minem hets gholfe, dasi ime dunkle ruehige zimmer gstillt han.
6
778