Hoi zämme wie tüender euchi babys is bett? Also au Mittagsschlaf und abigschlaf. Ich muess jede schlaf wo sie tags dure het immer ufem arm oder ade brust oder im betteand gumpe das sie ihschlaft. Sie isch hüt 3mönet worde. Bruche tipps wie es eifacher gaht. Het öper au müesse am chind das anderst bibringe?
Kommentare
109
Abem 7 Monat hani sie agfange eifach is bett inne tue nuggi geh oder Fläsche und sie sind ab dem Punkt immer alleige ipennt, ohni no müsse umenand schiebe.
Das isch de wohni kah han:
Isch en starke priss, aber er isch meh als eifach nur en stubewaage.
6
62
6
109
62
109
6
62
6
531
6
778
62
337
337
226
Es git en 24 stunde protokol vo unispital Tabelle zum usdrucke det chasch sini schlafphasene und mahlzite iträge.. So gsesch den mega guet welli zit er meischten schlaft und trinkt un eso chasch es ritual afange..
A afang het die tabelle bi mir sooo schlimm usgseh irgenwenn hanis gschafft dass er en rithmus het.. Ich würs der vo herze empfehle da het mer sooo ghulfe ihn au eso zverstah und bereits wüse wenn er was brucht. Und es brucht viiiiel geduld, min rucke het au sehr weh gmacht aber ebe sit dem rithmus wippe ich ihn ca. 10 minute und er pfuset super.
250
102
76
0