Ich danke oi zwoi!đ¤Leider han ich letscht Woche Bluetige gha ond ben hĂśt Morge nomol en Kontrollultraschall! Do hed sich jetz bestätigt, das ich e de 6. Woche en Abgang gha hanđ˘
KnĂśpfli81 𼺠das duet mer mega leid, bi mir isches au i de 6ssw passiertđEs isch nach somene lange Weg eifach schlimm. WĂźnsch der viel kraft? Därfsch grad wieder starte?
Dankeđ˘ esch trurig aber mer säged ois au es esch wahrschindlich ned gsond gsi ond Natur luegt scho au richtig! Versueched sâpositive drus zieh us de ganze Erfahrig!
Mues jetz en Monet Pause mache! HCG mues au weder of 0 si!
Ojee knĂśpfli81 das duet mir denn leid cha au mit dir fĂźhle ich han im Okt. leider au e FG ka
Mir ruedered alli im glichä boot wĂźssed ganz genau wie di fĂźhlsch und he i ha di glich istellig wie du s baby isch sehrworschindlech nĂś gsund gsi und d natur stĂźret das đđť
Guet Danke bin ganz nervĂśs uf de US Morn, hoffe ich cha uslĂśse und am Do IUI macheđden wĂźrs mit Schaffe super ufgah.
Wie gahts eu, wie isch de stand?
Oh Hypnose das find ich sehr spannend. Ich hoff es chunt den alles guet will mit dem ganze Corona/Lockdown hoffi nĂśd das wieder Termine i de Kowu gstriche werdet wie letschmalđ
Nei nĂśd uf dich bezoge ha uf mini Behandlige gmeintđ het ja IUI evtl erst am Do oder Fr, dass wĂźr mi den abeziehđŠletschmal heti ja de Termin grad gha und dänn Zack alles zue gange đDen gmhani no mĂźesse RĂśtele Impfe und nomal 2 MĂśnet warte... jetzt magi das nĂśd nomal mache đą
Na anderi Frag sind dini Ovus falls du gmacht hesch vor em UslĂśse amigs Positiv gsi?
Jo äbä vo dem hani au gad angst. Nei i ha kei Ovus gmacht gha chani dir leider nÜ witer helfe dÜrfi aber froge fßr was dast ovus machsch wenn dä ES bi dir uslÜsed?
Ich duess eifach selber gern biz mit Kontrolliere eifach so ohni Grund nur us spass zum lueg wie was passiert đ ha aber grad kein verglichđââď¸
Ich han jetzt dä erst zyklus ohni IUI mit em Persona Testet aber irgendwie chubt nie dä ES đ aber es stoht im gebruchsahwisigs bĂźechli das idä erste 3 monet kein ES cha ahzeige isch glich en seich
Welle ZT bisch den? Hmm warum den das? ChĂśntsch nĂśd nebetbi na mit normale Ovus Teste? Obwohl ich denke du erkennsch sicher au ohni Zeste ob de ES bald chuntđ
Ou mann ich bin so nervĂśs weg Morn đnĂśd mal Iui selber mag eifach nĂźm warte bis es los gahtđ hets sich bi dir @Elefentli scho was neus ergeh wegem ES?
Das glaubi dast nervĂśs bisch i ha immer angst ka das was nĂś guet gsi isch am tag x đ
Ich han jetzt min ES ka i vermuets mol lut zervix und dä Persona monitor häd mir no nßt ahzeigät lo mi jetzt mol Überraschä. bi am Di no idä Akupunktur gsi und am Mo gohni denn id hypnosä ich bin wßrklech sehr gspannt
Ja genau es isch so alles zämmeđ all die Ăźberleggihe passts Zietlich, isch Spermiogramm guet etcđŹIsch scho recht asträngend bi grad froh chani nextwuche mit em Lockdown biz Pausieređ
Jo i has amel au extrem en stress gfunde wel amel dä Junior ha mĂśse verfrachtä und ich ihn nĂś gärn mit gnoh han fĂźr en US hanen amel mit gnoh aber d IUI zum glĂźck de Nochberin dĂśrfe bringe aber isch halt glich e rächti organisatzion gsi au fĂś dä maa. er isch immer uf di 7 id Klinik und nochher direkt go schaffe đ
Ja das isch bi eus au so er muess uf di 7 ni ane ich if di 9ni am 10 no go schaffeđ das macht mi amigs gan nervĂśs đŹ diesmal hani wieder GlĂźck mit de Termin aber bi 100% schaffe isches echt astrengend. Dies erste kind hesch au mit de Iui Ăźbercho? Bewundere mini kollegin fast biz wo grad vo afang ah e Icsi het chĂśne mache und jetzt na paar Kryos het, stell mer das eifach eifacher vorđ
Ja da hesch sicher recht es tĂśnt eifach eifacher bi de Kryođ ebe das hani na im erinnerig das die erste Kint natĂźrlich entstanden ischđ Hoffe es klappt jetzt wiederđđđđĽ°
Soo allso alles guet gange, wär aber fast nĂśd zum Termin cho wegem Schnee.. isch gar nĂźt meh gfahređŹzum GlĂźck het min Maa mich mit em Auto chĂśne bringe...Spermie Qualität isch super gsi 5 mal meh als mer normal sĂśtt ha und 2% unbeweglichi... vo dem her isch die erst HĂźrde mal gschaft..klar heisst na nĂźt aber ich bin jetzt ma Positiv đĽ°
sorry, mäld ich mich grad nĂśm vell! ben grad ned oft do inne! han jo nĂźt meh z verzelle! jetz hoff ich das den em februar weder cha witer go! @Zireael Druck der aber au ganz fescht dume das es klappt hed ond en guete verlauf nimmtđ
mues abwarte bes ich die nächst mens bechome ond erst den cha mer weder met hormon stimuliere ond vorbereite! dänke got sicher bes endi januar ggf au afang februar!
@knöpfli das isch ja bald hoffe das den grad wieder starte chaschđ
Ich han ja am Dunnstig mit Ovitrelle usglĂśst.. und Utro nim ich sit am Mäntig. Suscht hani immer voll die schmerzendi BrĂźst nach Ovitrelle... jetzt eifach nĂźt. Ich hoffe dasi Ăźberhaubt de Eisprung gha han oder suscht nĂśd Ăśbbis nĂśd gange ischđŤ
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
34
440
34
Mues jetz en Monet Pause mache! HCG mues au weder of 0 si!
626
Mir ruedered alli im glichä boot wĂźssed ganz genau wie di fĂźhlsch und he i ha di glich istellig wie du s baby isch sehrworschindlech nĂś gsund gsi und d natur stĂźret das đđť
626
Wie gots eu?
440
Wie gahts eu, wie isch de stand?
34
ohhh super druck der Dume das klappt!
626
440
440
626
440
Na anderi Frag sind dini Ovus falls du gmacht hesch vor em UslĂśse amigs Positiv gsi?
626
440
626
Ich han jetzt dä erst zyklus ohni IUI mit em Persona Testet aber irgendwie chubt nie dä ES đ aber es stoht im gebruchsahwisigs bĂźechli das idä erste 3 monet kein ES cha ahzeige isch glich en seich
440
440
440
440
626
440
626
440
34
ah super! druck der dume fĂśr de fritig!đ
34
440
174
440
440
626
Ich han jetzt min ES ka i vermuets mol lut zervix und dä Persona monitor häd mir no nßt ahzeigät lo mi jetzt mol Überraschä. bi am Di no idä Akupunktur gsi und am Mo gohni denn id hypnosä ich bin wßrklech sehr gspannt
440
TĂśnt guet bi dirđđđđđ
626
Mol me lĂśnd Ăźs Ăśberraschä đ
440
626
Phu glaub eifacher nĂś isch au ä rächti last und organisation đ aber chas erlechgseit nĂś gnau säge
440
626
626
626
626
440
626
440
34
440
34
440
Ich han ja am Dunnstig mit Ovitrelle usglĂśst.. und Utro nim ich sit am Mäntig. Suscht hani immer voll die schmerzendi BrĂźst nach Ovitrelle... jetzt eifach nĂźt. Ich hoffe dasi Ăźberhaubt de Eisprung gha han oder suscht nĂśd Ăśbbis nĂśd gange ischđŤ
440
626
34
440