🍀Ü30 Kinderwunschklinik🍀IUI\IVF

13

Kommentare

• Zireael du bisch di nĂśchst 💪🏻 wenn chasch teste? was häsch fĂźr ä gfĂźhl?
  • Am 29.1 sĂśtti Teste, aber mis gfĂźhl seit jetzt scho das es nĂźt wird, ich han scho sganze PMS programm. Ich weiss chan au sie wenn mer Schwanger isch aber ich glaub nĂśd dra😓drum bini scho recht gfasst
  • Wen chasch du Teste?
  • PMS?
    I het hßt mini täg sÜlle Über cho aber no nßt cho. I gspßr aber scho wie immer vor de Mens das sich was duet und si sich am vorbereite isch aso wartemer mol
  • Prämenstruelles Syndrom (PMS). Sind azeiche das Mens chunt. Bi mir z.B Buch krämpf und Brustschmerze.
  • Oke 😬 jetzt druckemer dumme au das chĂśnd symtom si binere ss 💪🏻🙏🏻
  • Hesch du scho Testet? Danke🥰aber ich glaub wĂźrklich nĂśd dra😅
  • NĂś i test nĂś i wart jetzt mol uf täg weni inärä wuche no nĂźt ha werdi denn mol teste 😬
  • Denn druch ich die gaaanz fest Dume🍀🍀🍀☺️🙏
  • Aso i säg au isch nĂźt dä Monet. 🤦🏼‍♀️
  • Es isch so Deprimierend 🙄
  • Zireael jetzt muessi glich froge, du hesch au e FG ka oder?

• Ja genau i de 6ssw😩
  • o nei du arme duet mir leid demfall grad noch mir druf abä 🥲
  • Ja churz nach dir😞 danke,mir au fĂźr dich 💛
  • Oje mir rocket s 2021 und dĂśrfed bestimmt schwanger werde 🙏🏻🍀💪🏻
  • Ich Hoff es so sehr 🍀🍀🍀🙏🤗
  • Klar 💪🏻
  • Hey er zwoi Liebe
    Ich druck oi fescht Dume, das die Beschwerde nor die erste SS Symptom send. Versueched trotz allem positiv z bliebe, es chan alles no guet cho!🥰2021 werd för ois es positivs Johr!!!🤰🏼
  • Jetzt hani grad e frog 5 täg vorher en Clearblue digitale ssTest mit wucheahzeig
    Teste zeigt dä positiv ah oder isch no viel z frßeh?
  • Ha nur scho oft glese die CB zeiget algemein eher spaht a. Also erst ab ES+14 au wens frĂźehtest sind.
  • Känne mich leider ned us met de FrĂźhtest! nimm ame CB ond han immer erst ES +14 testet!
  • Han hĂźt ES+11 negativ Testet, aber bi nĂśd mal so enttĂźscht. Isch ja erst die 1 IUI gsi🙇‍♀️bald gahts in nächste Zyklus🍀🍀
  • isch Ăśper vo eu ide OVA IVF in zĂźri?
  • @sunneshii Nei muesch mal Bewertige durrelese bi Google. Ich bin den zu de Gynart ZĂźrich die chani der sehr Empfehle😁
  • @zireal ich bin ide OVA und sehr zfriede. hät mi eifach wunder gno...
  • Ich ha leider niemert kennt wo det gsi isch, ha nur gfunde das sie mit Kritik recht unproffesionell/streng sind🤷‍♀️
  • @sunneshii Bi was bisch du grad dra? Bisch au scho länger i de Kiwu?
  • ha nächscht monet hoffentlich die erscht ivf. sind sit bald 2 jahr dra...
  • Ich bi jetzt mit de 1 IUI fertig, hĂźt leider negativ gsi muess aber na 2 IUIs mache denn dĂśrfi au zur IVF. Wie lang sind vorbereitige fĂźr IVF? Wett mi ebe gnueg frĂźeh vorbereit paralell mit de 3IUI damiti nĂśd na zlang mue warte oder Pause mache🙄 Im Mai sinds bi mir 2 Jahr Hibbelziit😞
  • Wie schnäu sit ihr i KiWu-Klinik? Bin hĂźt nur us neugier mou uf de Website vo dere vo Olte (fertisuisse) go luege... derte stohd bereits nach 6-8 MĂśnet, je noch Alter sogar no frĂźehner.
  • I bi noch 1,5 johr id klinik me seit ab eim johr aber do sind d fraue verschiede ☺️
  • @dixi90 Also jetz nachträglich regts mi mega uf dasi nĂśd scho frĂźehner gange bin, zumal es bi mir offesichtlich gsi isch das mini 2 ZH zkurz gsi isch... het da meh druck sĂślle mache bi de FÄ. Aber find es chunt sehr uf Alter druffah. Ich bi det scho 34gi gsi und het mer das blĂśde Jahr chĂśne spare mit Hibble😑
  • nach 1 jahr- wĂźrd hĂźt aber frĂźhner ga
  • ...chunt au sehr ufs alter a
  • Ich bin 30i und min Partner 34i. Mir sind erscht 3 MĂśnet dra und hend vo demm här no vĂśu Ziit, aber mĂścht mi glich gnueg frĂźeh säuber informiere, wĂśu dÄrzt teilwiis chli sehr geduldig sind. Mini Fraueärztin mĂścht mi aber i Ăśpe 3 MĂśnet gseh, faus denn noni klappet hed, wĂśu mini 2. ZH extrem churz isch. Do bini sehr froh drum. Gseh nämli nid i, wieso ich sĂśu 12 MĂśnet
  • ups...
    wett nid 12 MĂśnet tatelos zueluege.
  • Sorry das i do mi mol melde. Lese di no vell met, weil mer Ăźse Sohn au per Klinik ICSI becho hend.

@dixi90 Mer send bi d Fertisuisse gse voremne Johr und send sehr zfrede gse.
  • @dixi90 Sproblem isch kiwu nimt mengisch Patziente gar nĂśd vor 1 Jahr, jeh nach Alter. Weiss aber nĂśd wo da grenz gnau isch, bi de einte erst ab 35gi. Aber wenn du erst grad mit VerhĂźete ifghĂśrt hesch isch es evtl no normal bis es sich ipändlet het😌
  • Ich meine patiente*😂
  • also mer muss ja au nĂśd säge wie lang mer scho dra isch... 🤷‍♀️ und wenns frĂśget unds unter dem "jahr" isch mer aber glich scho will oder psychisch dementsprechend zwäg isch wills eim so belaschtet chammer und dĂśrfmer da au chli schummle! sorry mini meinig 🙈 im endefekt zahlsch ja au... 🤷‍♀️
  • @Zireael Uf jede Fall. Han ou noni vor zgo! :-) Bin nur us neugier mou go lĂźse und grad verschrocke, dass die schriibid ab 6-8 MĂśnet. Aber die verdienid jo dra, das isch wohrschinli ou de Grund. DFraueärzt sägid jo meischtens 12 MĂśnet. Und bin froh, darfi mi scho noch 6 MĂśnet mou mäude fĂźr ganz grobe Check (Ultraschall oder so), sĂśtt ich bis denn noni schwanger si und/oder immer no Problem mit de 2. ZH ha.
  • Ich bi halt nĂśd so schlau gsi😂🙈 ha brav uf mini FÄ vertraut und gwarte bis sie mich Ăźberschriebt het🙄 sie het mer den gseit i wellere Kiwu welliErfolgsrate het🤷‍♀️ allei hani mi zwar Imformiert aber nĂśd chĂśnne entscheide welli fĂźr mich imfrag chunt da ich nanig im Forum gsi bin und uf Komtäkt zuegeiffe ha chĂśnne😅
  • @Zireael Im Nochhinein isch mir immer schlauer. Bin ou naiv gsi und han mir bie Gedanke gmacht, frĂźehner mit de hormonelle VerhĂźetig ufzhĂśre trotz 10-jähriger Partnerschaft, Hochzit vor mehrere Johr, sichers Ikomme etc. Hät gschiider scho es halbs Johr gliiner abgsetzt und no anderwitig verhĂźetet... doof, dassi jetzt muess iipendle abwarte trotz starkem KiWu.
  • @dixi90 Javerstah di da au voll und ganz. Ich muess au immer lerne es zAkzeptiere das d Situation jetzt so isch und ichs nĂźm Änder chan. Ha aber au eini da kennt wo zerst problem gha het nach de VerhĂźetig und den isch sie recht schnell Schwanger worde. Hoffe das es bi dir au so isch🍀🍀
  • HalliHallo Wie gots eu?
  • Danke guet 😃und dir? Bin grad am warte bis uslĂśse chan und du?
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum