Ah super, den lits ned a mim handy...😂 ha scho denkt i mach widr was falsch. Zum glück hani BF no uf am Handy zum luaga wiso das as scho widr ned duat.🤪 🤗
Mir gohts glich 🙄 luschtig wiämer do ali bekanntä nämä wieder trifft ☺️ sind er scho länger uf dem app aktiv? I has ez zuäfälligerwiis gfundä aber isch mir no nöd so sympathisch 🤭😑
Herzblutmama, genau.... früher beim Swissmom App gab es wenigstens eine Ankündigung, nun beim LF kam nix.....(gab ja aber auch nie ein Gesamt-Admin). Vielleicht gibt es ja mal wieder eine neue App und wir können uns alle wieder „treffen“.
Ja - auch wenn man sich im realen Leben vielfach fremd war, so hat man bei gewissen Nutzern doch das Gefühl bekommen man ist sich nah, kennt sich gut oder dass es eine „Bekannte“ ist ☺️ Wir werden sehen..... sonst muss dann doch noch für uns ein neues App gemacht werden 😂 Gab ja mal jemand, deren Mann es programieren wollte (stiess aber auf wenig Begeisterung weil es mit Kosten verbunden war)
Ha denkt ich güxle jetzt nach langem au mol wieder do ine. Bi suscht lieber uf Local Family. Aber chume dött au nümm dri. Glaub jetzt isch die App grad ganz abgschiffet. Schade um all die tolle Lüüt womer scho siit Johre „kennt“.
Wie wärs wemmer en whatsapp gruppe wörd grönde?? Meh chase jo au uf stumm stelle dases nid immer piiipst.(so wies halt jedem passt, dä wose erstellt ish o grad admin und cha gwüssi regle ufstelle) Oder telegramm dört muess me d nr. nid agäh wenn das für öpper es problem sötti si. Was meinet dir?
Kennen ir aus no so a app wo ähnlich isch wia LF? Wil bi dem do hin findis so unübersichtlich. As isch ain duranand und mua sich dantworta suacha.😅
Wer cool wenn öper vom Fach wer und sperfekte app wür herstella.🤗
@Tanja-Shane, bi dim link chani bitrete, allerdings chani eifach das wo du gshribe hesh kommentiere. nur ish ja s problem denn dass niemert cha frage stelle🙈 mir ishes z konpliziert zum istelle tschuldigung
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
4
22
2
1
0
250
78
4
215
4
0