@LeMi Aso wen öper det a frog stellt, chön megreri kommentiere und as isch den wia versteckt im kanal und wen ma wil det druf luaga wa dlüt für antworta gschriba hen, got jo da chat uf imna neue fenster. Aso glich öpa wia im localfamily. 🤗
Hallo 🙌🏻 ich bin ja froh, dass wir uns hier teilweise wieder austauschen können 😃Wenn die LF App schon so lange nicht mehr geht, rechne ich auch nicht damit, dass die mal was machen 😩
Chömen doch uf telegram. Sins am
Irichta. As got immer besser wen ma chli probiert. Und as isch aigentli ähnlich ufbaut wia LF. Post wo ma kommentiere cha wo ufara hauptsita sin. Und ma gseht bi da post kommentär nu wena druf klikt. So isch as übersichtlicher as do im babyforum
Han au es mail gmacht, wird wohl nüt bringe, eigendli müesste mer alli en gmeinsame brief/mail ad swisscom mache das es e schweinerei isch ohne was d säge s app sterbe zlah, viellicht wür das was bringe oders im kassesturz mälde, klar isch es gratis app aber sie händ ja au vo euse date profitiert
Hami o wieder mau hie iigloggt...
Bi mir geit Localfamily o scho dr 3. we nid sogar 4. tag nüme😞 schad, i hoffe das glich no öper dran schaffet us wieder i gang jaggt😉
Das forum hie fingi o sehr unübersichtlech😬
Babyforum ist/war immer so ein „Notfall-Plan“ 🤭 nach dem Sterben von Swissmom haben sich viele hier wiedergefunden und kaum war LocalFamily aktiv, haben viele gewechselt weil es übersichtlichet ist bzw. war. Gehe jetzt auch mal davon aus, dass es das App nicht mehr geben wird. Wenn doch, wäre schön.
Es haben sich nun bereits einige bei Telegramm gemeldet (Link weiter oben), falls noch jemand dazu stossen möchte.
Min schwager kennt en guete kolleg wo apps entwickelt🙃🤭 ich hans em mal wiitergeh was mir da für es problem hend😅 und wer weiss vlt hemmer bald es neus. falls das so weri derfet natürli all ihri wünsch üssere🥰
Habt ihr mal gesehen, wem das Telegramm gehört? Ich bin halt immer etwas heikel mit Daten usw... wir geben ja schon viel preis über uns und unsere Kinder / Familie.
@Daki min schwigervater isch au programierer. hanen sumol gfroged. er het gmeind da chämi viel ztüür. da müesst jedi wo biiträtet mind. 11.- zahle wenmer öpe 200 fraue wäred.. 🤷🏽♀️ weis nöd ob da alli maache würed. mir wärs ehrlichgseit zu tüür
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
36
75
1
43
0
4
1
0
86
0
22
43
0
148
schad, das Forum hie fingi nid so dr hit.
36
75
Irichta. As got immer besser wen ma chli probiert. Und as isch aigentli ähnlich ufbaut wia LF. Post wo ma kommentiere cha wo ufara hauptsita sin. Und ma gseht bi da post kommentär nu wena druf klikt. So isch as übersichtlicher as do im babyforum
148
36
I hoffe LF got den bald wieder.
1
271
0
0
36
Uf die Adresse han ichs gschickt.
0
0
45
86
153
1
11
271
231
0
0
141
Bi mir geit Localfamily o scho dr 3. we nid sogar 4. tag nüme😞 schad, i hoffe das glich no öper dran schaffet us wieder i gang jaggt😉
Das forum hie fingi o sehr unübersichtlech😬
11
0
178
Es haben sich nun bereits einige bei Telegramm gemeldet (Link weiter oben), falls noch jemand dazu stossen möchte.
2
4
75
0
25
231
333
25
4
781
0
86