Hibble / Schwanger wärdä

Hei hei liebi Mamis, wie es paar no im LF mitbecho hei, si mir sit 7 monet drannä für üses 2. Wunder❤️ jedoch lahts chli uf sich la wartä..😌 jetzt hani mau wöuä id Rundi fragä, was dir speziell „angers“ gmacht heit wo dir schwanger sit wordä☺️
Schöne Abä no u guet nacht mitenang 🙃

Kommentare

• Bi üs hät s‘zweite chind am längste uf sich warte loh. Und wil ich immer sehr unregelmässigi und teils langi zykle ka han, han ich denn mol agfange mit ovu-tests. Nochene ischs denn nüme lang gange bis es klappet hät. Bim dritte han ichs vo afang a benutzt und es hät sogar, i denk underem deswege, gad bim erste mol igschlage 😅 me hät denn halt eifach chli gezielter sex 🙈Druck der de duume, dasses bald klappet 🍀
  • häsch denn scho abklärige gmacht? mer seit ja, es chan bis es jahr gah.. finde das zwar relativ lang. ich chan dir suscht no de nestreinigungstee empfehle und wie d claudia seit, gezielt sex ha.. aso jede zweite tag ab em 10. zuklustag 😉
    druuck dir au d dumme 🍀
  • Hey Talisa

Ich han dir leider kei Tipp aber i weiss vo sehr viel mamis das bim zweite Kind eifach viel lenger brucht händ 😬 Ziit loh i weiss isch en scheiss satz und mag mer nöm ghöre. 7 Monet isch au nonig lang evt brucht di kli di jetzt eifach nochli. 💪🏻
  • Ja mir hei äbä scho chli aues gmacht mit Ovus u jede Tag sex vorem eisprung abr i weiss nid vilech machi mir zviu Gedanke🙃 merci viu mau für au die drücktä düüme ❤️

Mit de abklärige warti no bis mr würklech es jahr drannä währe, das wär im juli /august☺️ hoffe mr es wird scho klappe bis denn
  • @Bindli Merci viu mau fürä Tipp mitm Tee ☺️
  • Villicht nur mal d bluetwert teschtä lah.. ich han zum biespiel en gelbkörperschwächi und bin gad sofort schwanger worde und has gad wieder verlore..
  • Oh nei das duet mr mega leid ❤️ i ha o ä FG gha vor mirä Tochter, u de isch mini tochter idr 28 wuchä ufd wäut cho u hei o es schlimms jahr hinger üs 😌 ganz viu chraft.. bisch ungerdessä widr schwanger?
  • ich bin gad wieder schwanger worde und has ez ide 8 ssw. verlore. dasmal sinds aber wahrschindli genetischi ursache gsi.
    s erschti mal hani ebe vor fälligkeit vode mens teschtet und de d mens becho.. has nur gmerkt, willi so früeh teschtet han.
    oje, das duet mir leid.. ich han vor minere tochter au scho e fehlgeburt gha 😌
    aber dinere tochter gatz ez guet?
  • Oh nei das duet mir sehr leid... isch immer schlimm so öppis müessä z erläbä 😢

Ja merci viu mau mirä tochter geits tiptop si wär jetzt korrigiert 15monet aut u louft mr gli drvo ❤️
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum