3.Säule Vorsorge

bearbeitet 17. 02. 2021, 13:12 in Verschiedenes
Hallo zäme 🙃Ich ha dazmal chli en Seich abglah und zwei 3.Säule Versicherige abgschlosse, de zweiti Versicherigsmaa het sich halt au guet verchauft gha 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️ Jetzt würi aber gern nurno eini ha und zwar die woni scho länger han. Weiss das evtl. Öber Isch das möglich dasi die zweit cha chünde und de Betrag woni det izahlt cha übere nimme uf di ersti oder giit das en sehr grosse verlust? Dases so oder so Verlust giit das weissi 😅

Kommentare

• Evtl. Weiss das ja öber vo eu ☺️
  • Ha mi o mal la überschnurre vomene versicherigsmaa e 3. Säule bi ihm abzschliesse u has sehr schnell bereut willi ner nur no negativs ghört ha. Ha se ner kündet aber ha nüd me übercho.. Chunnt aber drufah wie lang dass scho izahlt hesch. U soviel mir isch, mues me de betrag entweder bire andere versichrig druf tue oder bir bank uf nes 3. Säule konto la druftue. Ufs normal geid nid. Aber 100% wüsse tuenis nid. Am beschte fragsch dert nache wos am schluss möchtisch druffe ha😉
  • Du chasch sie eifach stagniere. Dh. du bhaltisch sie, aber zahlsch nüt meh i. Uflöse chasch sie den zu de übliche Bedingige zB. Pension, Huuschauf, Uswanderig usw. So hesch kein Verlust. Je nach Kanton isches e vo Vorteil du hesch es paar, dass nöd plötzlich mega Stüre muesch zahle wenn sie uszahle lasch.
  • Ok danke eu ich frag mal nache 😃
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum