Hattest du irgendwelche anzeichen?
Bei mir zwickts immer wieder und heute hatte ich so ein Wärmegefühl bei der GM. Aber das kann alles oder nichts sein
Nein eigentlich nicht,ausser dass ich seit ca 3 tagen morgens übelkeit habe und vermehrter Ausfluss habe ich auch seit dem Eisprung... danke ich drücke dir auch die Daumen🍀
@Elefäntli gspürsch au ab u zue es zwicke? I gspüre immer wieder mau öpis, u das macht mi wahnsinnig. Ha so angst dass i mir das iibilde oder eifach pms isch. Bi völlig dürenand 🙈
Gester ischs mir immer wieder flau im Mage gsi u au Kopfweh gha. Hüt wieder Kopfweh u ha mi scho 1 mau müesse übergeh. Cha das scho Schwangerschaftsübelkeit sii? Ha gmeind die chöm spöter. Bim 1. hets so ir 5./6. Ssw agfange
Weiss noni... Entweder am Wucheändi mitme Frühetest oder erst Di/Mi wenn dMens nid cho isch.
Mini Tempi stigt immerno. Vo dem her alles guet sowiit. Ha gester Abe es Seaband agleit. U jetzt isch dÜbelkeit au weg 🍀
I bi hi u her grisse, getrau mi gar nid zhoffe 🙈
Naja denke dini übelkeit chunt au vlt chli vo ufregig und viel überlege 😀 mach die nid verruckt machsh am WE und shüsh nomol nächstwuche wen no nüd azeigt
@Elefäntli ha nur no liecht Kopfweh u übel ischs mir nüme. Ich tippe ufne Migräneafall.
U süsch hani eifach ab u zue sones Mensgfühl. Und wie gats dir?
Ha hüt e Frühetest kauft. Mal luege wenn i ne mache. Getrau mi irgendwie gliich nid. Ha chli schiss dass es nüd azeigt.
Ich weiss nid wasi söll glaube. Bi hi u her grisse.
Oje... Ja das glaubi, isch nid eifach optimistisch zbliibe e so. Ich hoffe aber ganz fest für dich, dass es klappet diesmau. 🍀
Isches dis erste?
Mir hei „gnue“ zit zum härzlä i machä ovu‘s etc abr es klappt nie😂🙃 jetzt hani mau aues lasi, ohni teschts ohni nix u ha drbi gmerkt dasi sehr ä churzi 2. hälfti ha (ES am zt 14/15 u am 25/26 scho widr mens) ha agfangä mit prefemin vor 3 monet het abr bis jetzt no nid viu gnützt. I dänke i wartä nümme auzulang für ne gälbkörperschwäche test bir FA 🤷🏻♀️
@Talisa: Ich bin immer recht schnell schwanger worde (vor de Mens schwach positiv teschtet) und de isch d Mens verspötet cho.. de hani Utrogestan becho und han dörfe schwanger bliebe.. de ide 8. Ssw leider verlore. Chan guet sii mit de Gelbkörperschwächi.. wür nöd zlang warte 😊 Prefemin het bi mir übrigens nüt gnützt.
@Bindli
Merci viu mau für di Tipp. Utrogestan hani dehei abr i has vor schwägerin becho, si het o so dörfä schwanger wärdä. I weiss eifach d awändig no nid müesst sowiso zersch zur FA😉 abr i wartä o nümme zlang. O wes bi de erschtä 2 ss ohni het klappet (1.ss fg ir 9ssw u 2.ss früehgeburt idr 28ssw)
@Talisa: Utrogestan söttsch nöd eifach vo öpperem neh.. ich wür das zerscht mitm Frauenarzt aluege. Ich muesses abem 12. Zyklustag eis neh.. ich han das bide 1. Schwangerschaft au nöd gha.. ich glaube, es het e halbs Jahr nach de Geburt agfange. Han au immer e Wuche vor de Periode Schmierbluetige.. mit Utrogestan isch das au weg 😊
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
0
241
Ich bin erst ES 4 🙃
241
Bei mir zwickts immer wieder und heute hatte ich so ein Wärmegefühl bei der GM. Aber das kann alles oder nichts sein
0
200
626
174
241
241
626
0
241
626
241
626
626
241
Mini Tempi stigt immerno. Vo dem her alles guet sowiit. Ha gester Abe es Seaband agleit. U jetzt isch dÜbelkeit au weg 🍀
I bi hi u her grisse, getrau mi gar nid zhoffe 🙈
241
626
430
241
Mal abwarte u luege
626
241
U süsch hani eifach ab u zue sones Mensgfühl. Und wie gats dir?
Ha hüt e Frühetest kauft. Mal luege wenn i ne mache. Getrau mi irgendwie gliich nid. Ha chli schiss dass es nüd azeigt.
626
Jo druck der dumme brichtisch denn 👍🏻
241
626
241
Oje... Ja das glaubi, isch nid eifach optimistisch zbliibe e so. Ich hoffe aber ganz fest für dich, dass es klappet diesmau. 🍀
Isches dis erste?
626
231
626
231
626
9
231
0
241
0
231
0
9
231
Merci viu mau für di Tipp. Utrogestan hani dehei abr i has vor schwägerin becho, si het o so dörfä schwanger wärdä. I weiss eifach d awändig no nid müesst sowiso zersch zur FA😉 abr i wartä o nümme zlang. O wes bi de erschtä 2 ss ohni het klappet (1.ss fg ir 9ssw u 2.ss früehgeburt idr 28ssw)
9
231
231
626
11
231
@Elefäntli, ja am mittwuch teschti nomau mit weni bis denn ke bsuech vom 🐉 ha😂
241
🙃
231
Hehe si mir aui am zischti / mittwuch widr nachä?🥰 hoffä mir für üs aui z beschtä
11