guete morge ☺️ super freut mich 🥰hüt söttet mini täg offiziell cho aber bis jetzt no nüt 🙏 gestert aber mega ahschwulleni brüst gha ..hmm mer werdets gseh 🙈
@ntssan Mir si beidi ufä tag genau gliich wit 😂 o bi mir isch ke mens umä (obwou si scho am weekend hätt söuä cho da ig ä zyklus vo 25/26täg ha) mir isch schlächt, u mini brüscht hei o afa „weh due“ u füehlä sech schwär ah.. abr wie immer chas beides si. I wartä jetzt mau ab bis am donnschti u würd när ä tescht machä 🥰
Hei aui es schöns weekend gha?@lachuli Yeee glii isch z stehende smiley 🥳
@Talisa so guet 😅 ohh es tönt so spannend bi eus 🙏🤔 wartisch no bis am dunnstig? bi mer grad am überlegge gsi morn scho teste 🙈 chas fast nöd abwarte aber d'enttüschig isch denn ebe grösser 🙄
Ja i möcht wartä bis denn wüu ig mahs fasch nid verchraftä we när negativ isch 😂 u mir hei jetzt viu los ab hüt (geburi u arzterminä) u ersch am donnschti widr ziit u am friti muesi schaffä. Vo däm här hets gnue zit zum cho wes 🐲 no wott cho 😂
guet denn chasch dich wenigstens chli ablenke went viel los hesch 🙈 ich hoffe so für eus alli dases dasmal für all klapped het.. hemer als es dezember chind 😂🙏
Aso i start in neu Zyklus han hüt Testet und negativ aber wie erwartet.
Deuck eu dumme und das ihr dörfed Positiv Teste 😍Mir händ ä schös weekend ka danke, Gartearbeit bi dem schönä Wätter 😅
Morgee zeme... tönt mega spannend bi euch... i wirde de zyklus mau de kinderwunschgel probiere und keni ovus... gester am morge han i no schmierbluet kha nur ufem wc papier und nacher nüt meh 🥰 wirde de ab SA ❤ und mit dem gel ahfoh🙏
Oh i Druck euch ganz fest Dume 🍀 wäri doch schön so viel Dezember Kinder zha...
I will hüt spötistens morn mit mim Maa herzle... 🥰😍
Wünsch euch e guete Wuchestart.
Merci dir liebä frouä ❤️ es isch so schön gsi mit öich chönne mitfieberä uf dä momänt ❤️😌 i möcht sehr gärn no bi öich mitläsä u mit öich düümä drückä ❤️
@erie Gratulierä vo härzä u welcome to the decembre club ❤️🥳 am 6.12 sötts bi üs sowiit si, mau luege ❤️😍
Hoi zämme
I han geschterd gherzlet... Hüt het Smiley au no blinkt.. I nimm ah es bliebt morn oder übermorn stoh.. Mini Tempi goht au scho liiicht nach ufe. I herzle nomol wenns Smiley stoh bliebt 🥰😍
Muess nur no bis morn schaffe und den han ich e verlängert sWeekend 🥰😍
@tna du chasch unter de Zunge 😝, rektal oder vaginal Messe. Me seit 5 Minute Messe. Oral isch störanfälliger darum mach ichs jetzt rektal. Und Messe immer am Morge vorem ufstoh no im Bett inne... 😉
Also be mir isch hüt no de blinkete Smiley cho.. Evtl bliebt morn stoh.. Ha uf jede Fall ab morn gnueg Ziet zum herzle 🥰
I wart entsprechend no uf mi ES... 😉
@KringelAm 6.12 ❤️🎅🏼😂 hoffä dasmau uf ä längi u gueti Schwangerschaft ☺️ mini tochter hani äbä idr 28wuchä becho u i fröiä mi dasmau hoffentlech bis 41+ darf chugele 🤰🏻😍
@Talisa i hoffs für di au. 🥰 Ha viellicht chöme no me dezue für Dezember... Mis Smiley isch nonit stoh bliebe aber hey ab jetzt han i Ferie 🥰☀️👌 und gnueg Ziet zum herzle 🥰 i halt euch ufem laufende 😊
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
1
231
Hei aui es schöns weekend gha?@lachuli Yeee glii isch z stehende smiley 🥳
1
231
1
626
Aso i start in neu Zyklus han hüt Testet und negativ aber wie erwartet.
Deuck eu dumme und das ihr dörfed Positiv Teste 😍Mir händ ä schös weekend ka danke, Gartearbeit bi dem schönä Wätter 😅
231
@Elefäntli, nei es duet mir sehr leid für di hets nid klappet dä monet😘😘 abr dini istellig isch lobenswärt ❤️ auf in den nächsten zyklus 🥰
383
11
I will hüt spötistens morn mit mim Maa herzle... 🥰😍
Wünsch euch e guete Wuchestart.
231
11
231
❤️🥳😭 positiv... chas gar nid gloubä
1
231
1
26
11
626
231
@erie Gratulierä vo härzä u welcome to the decembre club ❤️🥳 am 6.12 sötts bi üs sowiit si, mau luege ❤️😍
26
148
u aune angere drücki o d düüme. bi ä schtiui mitläserin, u finge die gruppe z spannenschte a däm ganze forum 🙃
48
0
669
383
0
231
@lachuli Jaa wie gsehts us?? Hesch ds „stehende smiley“ gha?
0
11
I han geschterd gherzlet... Hüt het Smiley au no blinkt.. I nimm ah es bliebt morn oder übermorn stoh.. Mini Tempi goht au scho liiicht nach ufe. I herzle nomol wenns Smiley stoh bliebt 🥰😍
Muess nur no bis morn schaffe und den han ich e verlängert sWeekend 🥰😍
383
11
383
383
241
@Talisa ich gratuliere dir gaanz herzlich 🍀❤️💐
Wünsche dir alles Gueti u e schöni Kugelziit. 🤗
11
I wart entsprechend no uf mi ES... 😉
626
231