Jööööö gratulieree diiir liebs... drücke eus allne de dume🍀🍀 ig mache keni ovus nüt... lut em app han ich am DI de eisprung... aber mir hei am mändig und gester biinli gsetzt.. morn und samstig isch de ma ned deheime🙄 eirde de ab samstig mal de kinderwunschgel probiere🥰
Hoi zämme
Wie gohts euch?
Be mir isch de ES nonit bestätigt... Es wird sich verschiebe oder es chan au si dass i kei ES wird ha bi dem Zyklus..
Wird witer teste die Täg und Tempi Messe... Tue sherzle 🥰 trotzdem gniesse und usnütze... 😉
Hey @lachuli ich dänk eher dass sich di ES verschobe het,drum seisches richtig,mit witterhin härzle und usnütze🥰
Mir gohts sowit guet,mir hänn gescht bienli gsetzt und wärde sicher morn nomol,sofern i no mag,nach em lange Arbeitstag🙈
@Mimi89 ja i hoffs das es no in de Ostertäg passiert... I möcht hüt oder morn herzle... 🥰😍
Evtl. werde mir Ziet glich ES ha 🥰
Schön händ Ihrs geschterd usgnützt... 😍
Guete Morge zämme
Es git News 🥰
Min ES wird in de nächst 36 Stund passiere.. Han hüt positiv testet.. Smiley isch cho.. Und i bi im ZT 22..
Geschterd hämer scho gherzlet...
I wirds au no hüt usnütze 😍🥰
D cherze het bi üs au gholfe 😂 4mt lang güebt ohni das und denne bim 5.üz mit cherze und de hets igschlage. Bim grosse au scho so gsi 😂 cha aber au e meega zuefall si.
Gooooo ladys 😍😍😍😍😍 drucke eui de dumee 🍀🍀🍀🍀🍀
Hüt fühel i mi so füecht... als ob i mini täg hät.. kennt sech öber us mit dem(schlim)? Heisst das das de eisprung naht?
Danke 😊 also be mir baut sich de Schlimm extrem uf vorem Eisprung... Ha den stärkere Usfluss... 😉
Chönnsch noch vorem ES si...
Tuesch kei OVUS Test mache?
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
1
11
Es müsst morn passiere 🥰
Wird hüt oder morn herzle...
231
@Mimi89 Wie gsehts bi dir us? Aues guet bi dir?
11
1
0
@Talisa jä alles guet bi mir,ich sött am Sunntig min ES ha und ha hüt mit de Ovus ahgfange😊
11
1
0
0
11
383
11
383
626
126
11
Wie gohts euch?
Be mir isch de ES nonit bestätigt... Es wird sich verschiebe oder es chan au si dass i kei ES wird ha bi dem Zyklus..
Wird witer teste die Täg und Tempi Messe... Tue sherzle 🥰 trotzdem gniesse und usnütze... 😉
0
Mir gohts sowit guet,mir hänn gescht bienli gsetzt und wärde sicher morn nomol,sofern i no mag,nach em lange Arbeitstag🙈
11
Evtl. werde mir Ziet glich ES ha 🥰
Schön händ Ihrs geschterd usgnützt... 😍
0
11
0
11
Es git News 🥰
Min ES wird in de nächst 36 Stund passiere.. Han hüt positiv testet.. Smiley isch cho.. Und i bi im ZT 22..
Geschterd hämer scho gherzlet...
I wirds au no hüt usnütze 😍🥰
0
231
11
@Talisa viele Dank 😍 i has geschterd scho gnosse und wird das Weekend au no usnütze.. 😉
0
0
11
Wenn er gseht dass i Kerze 🕯 mach lacht er sich sicher kaputt... 😂😂😂
778
I liese und fiebere mit euch allne mit ❤️
0
669
778
11
Min Zyklus han i usgnützt... Jetzt heissts warte 🥰😍👌
0
0
11
231
383
Hüt fühel i mi so füecht... als ob i mini täg hät.. kennt sech öber us mit dem(schlim)? Heisst das das de eisprung naht?
11
Chönnsch noch vorem ES si...
Tuesch kei OVUS Test mache?
383
669
383
383
11
383
669
231
11