Hoffemers 😍😍 drucke euis allne de dume 😍😍 hoffentlech chan ich hüt no biiindli setzte.. 🥰 ich han so lust uf süesse und salzigs ich chönnt de ganz tag esse.. isch das bi öbberem au so cha das e zeiche für eisprung sii??
I bin jetzt ES 4..han am Morge immer wieder Steche bi de Rechte Brust ka... Scho 2 Täg hinterenand isch Tempi d'obe... Wenns morn Obe isch isch ES au bestätigt 🥰
@tna gemäss App isch es vorbi... Aber ob das stimmt isch schwierig zwüsse wenn me keini OVUS macht oder Tempi misst.. I würd all zwei Täg herzle den gohsch uf Nummer sicher 😉
Hei frau ha bes jz nur still mitgläse. Ech möcht üch muet mache! Ich ha 2015 en positive ss test gah und mi sohn esch 2016 gebore. Dete beni 37 gsi.
2019 weder en positive test aber leider en fg. Dank dere fg hends be mir en sältni chranket usegfunde woni jz meh as es johr therpie gah han wos unmöglech gseh esch ss z werde. 4 mt noch endi vode therapie beni met genau 42gi nomol ss worde. Ech chas fast ned glaube aber be sehr glöcklech. Aso gänd ned uf und hend kei angst wägem alter🍀
I verzichte nach ES uf nüt... Es passiert au no nüt... I tue eh nit rauche... E Gläsli Wii ab und zue gönn i mir und i trink generell nur 1 Kaffi am Tag.... 😉
@Mimi89 wie gsehts be dir us? Was hesch so für Azeiche?
Be mir isch Tempi sit 3 Täg hoch... Han immerno hüt starke Usfluss so cremig und immer wieder Brust Spanne....
hey i heti mol e frog.
i ha momentan immer no e liechti bluetig und es isch min erste zyklus woni mor Tepi und ovus “schaffä“ ez isch d frog, am sunntig sötti dä ES ha macht da überhaupt sinn en Ovu z mache oder eher nöd ?
@Jani ich würd unbedingt mit ovus schaffe,zum luege wenn de dr ES hesch. Cha guet möglich si,dass er sich verschobe het,wenn de no e liechti bluetig hesch... mit de Ovus verpassisch sicher nid im richtige moment bienli setzte🥰
Also es isch ä fini linie heisst da das s hormon stiegt oder hend die ovus immer e fini linie? 😬
sorry aber ha so gar kei erfahrige mit ovus und bin froh um jedi hilf 😊
Also die wo ich gmacht ha vo CB hänn immer e fiini 2.linie kha,wenn i testet ha. Und wos Smiley ko isch isch die 2.linie glich dick und stark gse wie d kontrolllinie
@Mimi89 min Drache sött zwische Fritig und Samstig cho...
I wird entsprechend am Sunntig teste... Wenn Tempi am Samstig no hoch isch den viellicht Samstig. Und du?
Durch Tempi isch min ES jetzt uf Mäntig verschobe worde.. Han am Fritig und Samstig GV ka.. I hoff es het glängt... 😉 Bin jetzt erst ES 6..entsprechend wird i zämme mit dir am Sunntig teste... 😉
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
11
I bi froh han ichs geschterd Nomittag usgnützt... Sind erst am 02:30h hei cho... 😉
0
Guet hännd ihrs au no am nomi chönne mache wenn ihr so spot erscht heim ko sind🥰
11
Bi scho gspannt.... ☺️😊👌
11
383
200
hey bi mir gsehts momentan so us 😔 min drache isch mol wider nöd gwillt zum abreise 😩
669
mache au kei ovu tempi oder so, bim erschte kind hets grad klappet gha mau luege obs jetzt au grad klappet 🙈
383
11
383
11
241
Verzichtet ihr nachem ES scho uf gwüssi Sache? Biispiil: Esse vo Salami, Kaffi, Alcohol,... Halt Sache wo me ir SS de nid nimmt.
200
55
2019 weder en positive test aber leider en fg. Dank dere fg hends be mir en sältni chranket usegfunde woni jz meh as es johr therpie gah han wos unmöglech gseh esch ss z werde. 4 mt noch endi vode therapie beni met genau 42gi nomol ss worde. Ech chas fast ned glaube aber be sehr glöcklech. Aso gänd ned uf und hend kei angst wägem alter🍀
241
So schön so öpis zlese 😍 freu mi mega für dich dass es no klappet het.
11
0
11
Be mir isch Tempi sit 3 Täg hoch... Han immerno hüt starke Usfluss so cremig und immer wieder Brust Spanne....
200
i ha momentan immer no e liechti bluetig und es isch min erste zyklus woni mor Tepi und ovus “schaffä“ ez isch d frog, am sunntig sötti dä ES ha macht da überhaupt sinn en Ovu z mache oder eher nöd ?
0
0
200
200
sorry aber ha so gar kei erfahrige mit ovus und bin froh um jedi hilf 😊
0
200
11
@Mimi89 warum denksch dass es nit klappt het?
0
11
0
11
Schwierig zum sage.. Min letschte Zyklus isch ebbe so lang gsi...
Und be dir?
0
11
0
11
Wie gohts euch?
Wie gsehts be euch us?
Mini Tempi isch hüt liiicht gsunke uf 36.98.. Isch aber immerno über CL Linie 😉
383
11
Mini Kurve 🥰
11
Mini Kurve 🥰
200
383
0
11
0
11
I wird entsprechend am Sunntig teste... Wenn Tempi am Samstig no hoch isch den viellicht Samstig. Und du?
0
11
Den wart i mit dir bis Sunntig 🥰
0
11
Durch Tempi isch min ES jetzt uf Mäntig verschobe worde.. Han am Fritig und Samstig GV ka.. I hoff es het glängt... 😉 Bin jetzt erst ES 6..entsprechend wird i zämme mit dir am Sunntig teste... 😉
0
11
0