@Mimi89 danke dä nochfrog es got guet eifach kei energie me für dä Kinderwunsch es got eifach rächt ad Psyche weme scho meh wie 2 Johr am Hibbele isch.
@Mimi89 merci für dNachfrag.
Bi üs isch uneinigkeit ufcho, obs es 2. söll geh. Isch e langi Gschicht. Ich ha jetzt es Ultimatum gsetzt. U bis denn möchti es klärends Gspräch.
Es isch no alles offe u viiles unsicher. 🤷♀️
Isch grad sehr asträngend für Psyche.
Hey ihr liebe drücke eus allne ganz fest de dume🍀🍀🍀 besonder @kringel und @elefäntli ganz viiil kraft🍀🍀
Mir hei zletscht am FR mo ❤ jetzt sie mer am abwarte.. sött am 20. Mini täg ha 🤷♀️🍀🙏 hoffes es klappt 🍀🍀
Hoi zämme
Mini Tempi isch liiicht abe liegt aber no über de Coverlinie... I weiss nit so recht... Emol denk i i bi schwanger und spöter wieder nit... I bi gspannt wie sich Tempi die nächste Täg entwickelt.
Wie gohts dir @Mimi89
@lachuli ok,jo abwarte isch ahgseit. Ich ha immer mehr sgfühl dass es nid klappt het,da ich typischi schmerze ha,woni immer ha kurz vorem 🐲 obwohl d tempi hüt nomol um 0.06 gstiege isch
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
626
241
Bi üs isch uneinigkeit ufcho, obs es 2. söll geh. Isch e langi Gschicht. Ich ha jetzt es Ultimatum gsetzt. U bis denn möchti es klärends Gspräch.
Es isch no alles offe u viiles unsicher. 🤷♀️
Isch grad sehr asträngend für Psyche.
0
0
11
@Kringel i hoff ihr findet zämme e Lösig wo für euch beidi au stimmt...
I wünsch euch allne e guete Wuchestart 🍀
383
Mir hei zletscht am FR mo ❤ jetzt sie mer am abwarte.. sött am 20. Mini täg ha 🤷♀️🍀🙏 hoffes es klappt 🍀🍀
0
11
Mir gohts guet... Mini Tempi isch stabil Obe... Wie wiit abe isch es den? Wenns no über de Coverlinie isch be stoht jo no Hoffnig 🥰
0
0
Vilicht au well i e schlechti nacht mitm kleine kha ha,weiss nid🤷♀️
11
0
0
200
11
11
0
11
0
11
0
11
626
0
626
0
626
0
626
11
626
0
626
0
626
0
626
0
626
0
383
0
0
11
Mini Tempi isch liiicht abe liegt aber no über de Coverlinie... I weiss nit so recht... Emol denk i i bi schwanger und spöter wieder nit... I bi gspannt wie sich Tempi die nächste Täg entwickelt.
Wie gohts dir @Mimi89
11
383
0
200
383
200